The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles داستان این است که چگونه نیت بونت و کریتر ماجراجو، دستیار مودار او، برای اولین بار ملاقات
The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles داستان این است که چگونه نیت بونت و کریتر ماجراجو، دستیار مودار او، برای اولین بار ملاقات کردند، همه اینها قبل از

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles برای پی سی | گیمباتو

با The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles از یک بازی کامپیوتری ماجراجویی هیجان انگیز و خنده دار با نقطه و کلیک در دنیای فانتزی Aventasia لذت ببرید. از Northlands به برج Seastone Mage سفر کنید و داستانی را تجربه کنید که سرگرمی فوق‌العاده‌ای را برای بازیکنان باتجربه «کتاب داستان‌های نانوشته» و تازه‌واردها فراهم می‌کند. 

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales برای PC | گیمباتو

هم به عنوان Nate و هم به عنوان Critter بازی کنید: شما و شما به تنهایی تصمیم می گیرید که می خواهید زمان بیشتری را با چه کسی بگذرانید. با شخصیت‌های جدیدی مانند پترا، فعال حقوق حیوانات، یک یتی مبتلا به اسکیزوفرنی، و «کریترز» آشنا شوید. بین دو سطح دشواری انتخاب کنید: «عادی» (تقریباً همان سختی BOUT) و «سخت» (برای ماجراجویان کهنه کار واقعی). از پس زمینه های با وضوح بالا، انیمیشن ها و صداهای بهبود یافته لذت ببرید!

دانلود بازی The Book of Unwritten Tales برای PC | گیمباتو

The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles یک بازی ویدئویی ماجراجویی با نقطه و کلیک است که توسط سازنده آلمانی King Art Games ساخته شده است. این بازی پیش درآمدی برای بازی The Book of Unwritten Tales یا به فارسی کتاب داستان های نانوشته است که در سال 2009 منتشر شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی به همراه رعد و برق بی‌درنگ مدل‌ها و اجسام سه بعدی (از جمله نور حجمی)، سایه‌های ردیابی پرتوهای نرم از اشیاء بی‌درنگ روی پس‌زمینه و پشتیبانی از تمام وضوح صفحه نمایش تا 1920×1200 و پشتیبانی از صفحه نمایش عریض هم اکنون از طریق لینک مستقیم موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن جهت دریافت و نصب در دسترس عموم کاربران قرار داده شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی