logo.gamebato
بازی بسیار چالش برانگیز است زیرا بازیکن باید در کل بازی زنده بماند این یک بازی ترسناک است که دارای گرافیک گیم پلی و ویژگی
امتیاز:
3.9/5
بازی بسیار چالش برانگیز است زیرا بازیکن باید در کل بازی زنده بماند این یک بازی ترسناک است که دارای گرافیک گیم پلی و ویژگی های بسیار خوبی است سلاح

دانلود بازی Resident Evil برای کامپیوتر

Resident Evil یک بازی هیجان انگیز برای کامپیوتر می باشد. این نسخه از بازی بازسازی نسخه قبلی یعنی Resident Evil: Nemesis است که در سال 1999 منتشر شد. در این بازی بازیکن برای زنده ماندن از آخرالزمان زامبی تلاش می کند. این بازی به خودی خود شامل یک حالت چند نفره آنلاین است که به Resistance در Resident Evil 3 معروف است و در آن تمرکز اولیه بازیکنان بر روی گرافیک و سیستم صوتی خواهد بود. این بازی دارای ویژگی های شگفت انگیزی قابل توجهی است. بازی Resident Evil 3 در 3 آوریل سال 2020 منتشر شد. جالب اینجاست که این بازی در همان سال جایزه بهترین سیستم صوتی را دریافت کرد. در شروع این بازی، بازیکن کنترل جیل که قهرمان این بازی است را بر عهده دارد.

Resident Evil 3.banner1

درباره بازی 3 Resident Evil

رزیدنت ایول 3  یک بازی است که توسط شرکت Capcom منتشر و ساخته شده است. این بازی بسیار چالش برانگیز است زیرا بازیکن باید در کل بازی زنده بماند. علاوه بر آن یک بازی ترسناک و دارای گرافیک، گیم پلی و ویژگی های بسیار خوبی است. ارائه بازی توسط سازندگان Resident Evil 3 به خوبی سازماندهی شده است. Resident Evil 3 نظرات و نقدهای مثبتی از سوی بازیکنان دریافت کرد. سلاح های بیولوژیکی زیادی در این بازی موجود است و بازیکنان برای برنده شدن در این بازی قرار است زنده بمانند. این بازی بر روی پلتفرم های متعددی مانند ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی اول شخص که کاملاً شبیه biohazard در Resident Evil 7 است، اجرا می شود. طبق گفته متاکریتیک، این بازی در پلتفرم ایکس باکس وان امتیاز 84 از 100 را دریافت کرده است.

Resident Evil 3.banner2

گیم پلی بازی 3 Resident Evil

گیم پلی بازی Resident Evil 3 در مقایسه با سایر بازی های ویدیویی کاملاً چالش برانگیز و متفاوت است.  قبل از آن، مهم است که در مورد گیم پلی آن بدانید. Resident Evil 3 دارای حالت چند نفره آنلاین است که بازیکنان می توانند بازی را به صورت آنلاین انجام دهند. حالت مقاومت در Resident Evil 3 به بازیکن اجازه می دهد تا به عنوان یک تیم چهار نفره بازی کند و با ایجاد تله و فرار از خطرات دیگری که علیه آنها ایجاد می شود بر دشمنان غلبه می کنند. بازیکنان در برابر یک “مدبر” که به عنوان دشمن آنها عمل می کند مبارزه می کنند.

بازی در مکانی خیالی به نام شهر راکون اتفاق می افتد. این بازی در هنگام شیوع ویروسی به نام T-Virus اتفاق می افتد که توسط شرکت آمبرلا که یک شرکت داروسازی است ساخته شده است. در این بازی بازیکنان قرار است از یک آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببرند. اگر بازیکنان با موفقیت از حملات مغز متفکری که از انواع مختلف سلاح های بیولوژیکی استفاده می کند، جان سالم به در ببرند، برنده بازی هستند. Neobards Entertainment این حالت چندنفره را توسعه داده است، که نقطه برجسته Resident Evil 3 است. پیش از این، حالت چندنفره قرار بود به عنوان یک بازی مجزا به نام Project Resistance توسعه یابد. اما اکنون بخشی از بازی Resident Evil 3 است که به حالت چند نفره معروف است.

ویژگی های بازی Resident Evil 3

حالت مقاومت Resident Evil

حالت مقاومت در این بازی ترسناک کامپیوتری به بازیکنان این امکان را می دهد که با سایر اعضا یک تیم شوند و به حریف حمله کنند. این ویژگی قابل ستایش است زیرا به ارزش این بازی می افزاید. بازیکن با حریفی که مغز متفکر نامیده می شود بازی می کند و می تواند با زنده ماندن از زامبی ها یک تجربه هیجان انگیز داشته باشد.

Resident Evil 3.banner3

کیفیت گرافیک

یکی از ویژگی های مهم بازی Resident Evil 3 کیفیت گرافیکی آن است. گرافیک این بازی واقع گرایانه است و تجربه ای مفید را به شما می دهد. از آنجایی که این یک بازی ترسناک است، گرافیک آن نقش بسیار مهمی دارد و قابل ستایش است.

سلاح های زیستی

در این بازی ترسناک بازیکنان قرار است از حملات سلاح های زیستی توسط حریفان جان سالم به در ببرند تا برنده بازی شوند. چیزی به نام STARS در این بازی وجود دارد که به معنای تاکتیک های ویژه و خدمات نجات است که توسط Nemesis مورد حمله قرار می گیرند. Nemesis چیزی نیست جز سلاح زیستی مورد استفاده حریف.

Resident Evil 3.banner4

مدل های سه بعدی

این بازی بقا برای کامپیوتر طیف گسترده ای از مدل های سه بعدی را ارائه می دهد که در این بازی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. بازیکنان قرار است قهرمانی به نام جیل را کنترل کنند که با مغز متفکر مبارزه می کند و در آخرالزمان زامبی ها زنده می ماند. ویژگی سه بعدی این بازی آن را جذاب تر می کند.

به طور کلی بازی تجربه ای هیجان انگیز و فوق العاده را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند گرافیک و سیستم صوتی خوبی را تجربه کنند که یکی از ویژگی های قابل توجه این بازی است. Resident Evil 3 در سال 2020 جایزه The Game Awards را برای بهترین طراحی صوتی دریافت کرده است. برای بردن این بازی نیاز به تمرکز و توجه زیاد دارید. بازی Resident Evil 3 را نمی توان به صورت آفلاین بازی کرد و فقط از طریق حالت آنلاین قابل بازی است. این بازی دارای جلوه های بصری بسیار بیشتری نسبت به همتای خود در سال 1998 است، که مسلماً منجر به حجم فایل بزرگتر از نسخه اصلی می شود.

اگر می خواهید یک بازی ویدیویی متفاوت از بازی معمولی را امتحان کنید بازی Resident Evil 3 یکی از مواردی است که می توانید آن را از گیمباتو دانلود و از گرافیک بی نظیر  و سیستم صوتی آن نهایت لذت را ببرید.

نسخه دانلود فیت گرل Resident Evil 3 Build 5269288/Update 3 + 2 DLCs-FitGirl:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
دانلود آپدیت بازی Update 4 DC20211217-CS با لینک مستقیم
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 36MB Download
دانلود باندل ۳گانه کرک‌های CODEX و HOODLUM و CHRONOS به‌صورت جداگانه
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 3.12MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:

3بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-17

برای افراد زیر 17سال مناسب نیست

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel® Core™ i7-3770 or AMD FX™-9590 or better Intel® Core™ i5-4460 or AMD FX™-6300 or better CPU
NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 480 with 3GB VRAM NVIDIA® GeForce® GTX 760 or AMD Radeon™ R7 260x with 2GB Video RAM VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
45GB 45GB HHD
WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) WINDOWS® 7, 8.1, 10 (64-BIT Required) OS
DirectX: Version 12 DirectX: Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی