logo.gamebato
بازی Dragon Age Inquisition در ژانر اکشن, نقش آفرینی می باشد که در قاره خیالی تداس اتفاق می افتد و تجربیات ساکنان مختلف آن را دنبال می کند. تداس تنها قاره جهان شناخته شده است و متشکل از قبیله ها، ملت ها و دولت های مختلف است که در آن افراد انسان نما زندگی می کنند. چندین پادشاهی و کشور در طول نه قرن از یک دوره پدید آمده اند و هر قرن به عنوان یک “عصر” جداگانه نامیده می شود.
امتیاز:
3.9/5
بازی Dragon Age Inquisition در ژانر اکشن, نقش آفرینی می باشد که در قاره خیالی تداس اتفاق می افتد و تجربیات ساکنان مختلف آن را دنبال می کند. تداس تنها قاره جهان شناخته شده است و متشکل از قبیله ها، ملت ها و دولت های مختلف است که در آن افراد انسان نما زندگی می کنند. چندین پادشاهی و کشور در طول نه قرن از یک دوره پدید آمده اند و هر قرن به عنوان یک “عصر” جداگانه نامیده می شود.

دانلود رایگان بازی Dragon Age Inquisition برای کامپیوتر

Dragon Age Inquisition یک بازی در ژانر اکشن, نقش آفرینی است که توسط BioWare ساخته و توسعه داده شده است، و شاهد انتشار این بازی بر روی پلتفرم های Xbox 360، PlayStation 3، Microsoft Windows، OS X، PlayStation 4 و Xbox One بوده‌ ایم. این فرنچایز در قاره خیالی تداس اتفاق می افتد و تجربیات ساکنان مختلف آن را دنبال می کند. برای اطلاعات بیشتر درباره این بازی نقش آفرینی کامپیوتر تا پایان این بخش همراه ما باشید و پس از آن در صورت نیاز، علاقمندان می توانید به صورت رایگان این بازی را از همینجا یعنی گیمباتو منبع بازی های کامپیوتری دانلود کنید.

دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای PC | گیمباتو

اولین بازی از این سری، Dragon Age: Origins، داستان سربازی را دنبال می‌ کند که اخیراً به یک دسته افسانه‌ ای از جنگجویان معروف به نگهبانان خاکستری جذب شده‌ اند. ماموریت آنها نجات پادشاهی Ferelden از تسخیر Darkspawn است، یک نژاد هیولایی از موجودات ساکن زیرزمینی که هر چند صد سال یک بار در یک حرکت به نام Blight در سطح جهان ازدحام می کنند. Blight زمانی شروع می شود که اسپاون یک Archdemon را بیدار می کند، یک اژدهای قدرتمند که انبوهی Darkspawn را کنترل می کند. دنباله آن Dragon Age II حول محور فرزند ارشد خانواده هاوک است، یک پناهنده بلایت که در نهایت قهرمان شهر ایالت کرکوال می شود. قسمت سوم، عصر اژدها بر تفتیش عقاید متمرکز است، سازمانی که وظیفه دارد صلح و نظم را به تداس بازگرداند، که بیش از یک دهه پس از وقایع بازی اول توسط یک حمله شیطانی ویران شده است.

دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای PC | گیمباتو

فرنچایز عصر اژدها در تداس جریان دارد و رویدادهای بازی‌ های سری اصلی عمدتاً در مناطق جنوبی آن اتفاق می‌ افتند. تداس تنها قاره جهان شناخته شده است و متشکل از قبیله ها، ملت ها و دولت های مختلف است که در آن افراد انسان نما زندگی می کنند. چندین پادشاهی و کشور در طول نه قرن از یک دوره پدید آمده اند و هر قرن به عنوان یک “عصر” جداگانه نامیده می شود. از میان چندین کشور انسانی، سه کشور نقش برجسته‌ ای در این سریال دارند: پادشاهی فرلدن در جنوب شرقی تداس، که از نظر سیاسی به شیوه‌ ای مشابه نظام همتای انگلیسی سازماندهی شده است. امپراتوری اورلزی در غرب فرلدن، جایی که اشراف آن به دلیل تضعیف یکدیگر با دسیسه در تلاش برای جلب لطف و حمایت با حاکم  بدنام منطقه است. و Tevinter Imperium در منطقه شمالی تداس، که زمانی جنوب تداس را در دوران باستان تحت تسلط خود درآورده بود، و توسط یک الیگارشی قدرتمند از مدیران جادوگر به رهبری یک آرکون امپراتوری اداره می شود.

دانلود بازی Dragon Age Inquisition برای PC | گیمباتو

در بازی اکشن کامپیوتر  Dragon Age Inquisition نژاد، طبقه و میراث برای تعیین طبقه اجتماعی و پویایی سیاسی در تداس ترکیب می شوند. یک موضوع تکراری در این مجموعه شامل جنگ قدرت و درگیری‌ های داخلی بین و درون جناح‌ های مختلف است. جامعه Tevinter برده داری را انجام می دهد که در سایر جوامع بشری غیرقانونی شده است. با اشراف انسانی در سراسر تداس با احترام رفتار می شود، در حالی که الف ها اغلب به عنوان شهروندان درجه دوم در نظر گرفته می شوند که در گتوهای پرجمعیت در شهرهای انسانی به نام بیگانگان زندگی می کنند یا به عنوان برده در Tevinter Imperium نگهداری می شوند. بخش قابل توجهی از جمعیت الف‌ های تداس خود را دالیش می‌ نامند. گیمباتو این بازی جذاب را به صورت رایگان در دسترس شما علاقمندان به این سبک از بازی های کامپیوتری قرار می دهد.

نسخه GotY-Digital Deluxe all DLC-v1.11 FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 1.35GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای سنین زیر 18 سال مناسب نمی باشد

نمره ی 85 از 100 در میانگین نمرات وبسایت منتقدین متاکریتیک.

برنده ی عنوان بهترین بازی سال در سال 2014 از طرف The Game Awards و برنده 3 جایزه دیگر

از بهترین بازی های نقش آفرینی طول تاریخ بازی های ویدئویی.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Six core @ 3.2 GHz/ix core @ 3.2 GHz Processor (Intel): Quad core @ 3.0 GHz AMD Quad core @ 2.5 GHz/Intel Quad core @ 2.0 GHz CPU
AMD Radeon HD 7870 or R9 270/Nvidia GeForce GTX 660 AMD Radeon HD 4870/Nvidia GeForce 8800 GT VGA
8GB 4GB RAM
26GB 26GB HHD
Windows 7 or 8.1, 64-bit Windows 7 or 8.1, 64-bit OS
DirectX 10 DirectX 10 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی