logo.gamebato
کیت، هانس و اسکار به سمت سایبریا می روند. در طول راه، آنها باید بر بسیاری از موانع غلبه کنند و با شخصیت های سایه دار مقابله کنند تا سرنخ های حیاتی برای ادامه تلاش خود را کشف کنند. کیت واکر پس از جستجوی اروپای شرقی و غربی برای یک وارث گمشده، سرانجام سفر طولانی و دشوار خود را به پایان رساند و امضای هانس وورالبرگ را به دست آورد و خرید کارخانه اتوماسیون را تعطیل کرد…
امتیاز:
3.9/5
کیت، هانس و اسکار به سمت سایبریا می روند. در طول راه، آنها باید بر بسیاری از موانع غلبه کنند و با شخصیت های سایه دار مقابله کنند تا سرنخ های حیاتی برای ادامه تلاش خود را کشف کنند. کیت واکر پس از جستجوی اروپای شرقی و غربی برای یک وارث گمشده، سرانجام سفر طولانی و دشوار خود را به پایان رساند و امضای هانس وورالبرگ را به دست آورد و خرید کارخانه اتوماسیون را تعطیل کرد…

دانلود بازی Syberia II برای پی سی | گیمباتو

Syberia II مانند نسخه قبلی خود یک بازی ماجراجویی کامپیوتری از منظر سوم شخص و ماوس محور است که در آن بازیکن باید پازل های مختلف را حل کند و مراحل خاصی را دنبال کند تا خط داستانی خطی پیش برود. به عنوان یک بازی ماجراجویی گرافیکی خالص، Syberia از دستورالعمل‌هایی پیروی می‌کند که اولین بار توسط LucasArts معرفی شد: مرگ یا گیر کردن در هر لحظه از بازی غیرممکن است، که به کاربر اجازه می‌دهد بدون ترس از اشتباه کردن یا نیاز دائمی به ذخیره بازی، کاملاً در جهان Syberia غرق شود.

دانلود بازی Syberia II برای PC | گیمباتو

بازی به دنبال وقایع Syberia با شرکت حقوقی که کیت واکر وکیل آمریکایی در نیویورک برای آن کار می کرد، شروع می شود و یک کارآگاه خصوصی را فرا می خواند. این شرکت به کارآگاه دستور می دهد تا واکر را از زمانی که برای نظارت بر تصاحب یک کارخانه اسباب بازی های خودکار بیرون می رود، که از آن زمان کار خود را رها کرده است ردیابی و پیدا کند، به این امید که خانواده اش را برای بازگرداندن او به خانه راضی کند. در شهر خیالی رومانزبورگ روسیه، کیت به مخترع عجیب و غریب، هانس وورالبرگ، که به دنبال یافتن ماموت‌های زنده ماقبل تاریخ است، و مهندس قطار خودکارش، اسکار، با آماده کردن قطار ساعتی خود با زغال سنگ کمک می‌کند.

دانلود بازی Syberia II برای کامپیوتر | گیمباتو

Syberia II یک بازی ماجراجویی گرافیکی است که در سال 2004 توسط MC2-Microïds ساخته و منتشر شده است. به عنوان دنباله مستقیم Syberia در سال 2002، این یک بازی سوم شخص حل پازل است. اگرچه از نظر سبکی یکسان است، اما Syberia II با معرفی انیمیشن شخصیت‌های واقعی‌تر نسبت به بازی اول پیشرفت کرده است. بازی شامل خلاصه ای از فصل اول است، بنابراین نیازی نیست که بازیکن اولین بازی را حتماً تجربه کرده باشد. Syberia II تا اوایل سال 2006 به فروش جهانی 600000 دستگاه دست یافت. این بازی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. آخرین نسخه ی کامل منتشر شده برای این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی که قصد دریافت آن را دارید بتوانید آن را با بالارتین سرعت ممکن از لینک مستقیم دانلود آن دانلود کرده سپس به راحتی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v2.0.0.8 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.24GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 3 سال.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.5GHz CPU CPU
DirectX compatible graphics card with 128 MB memory VGA
512MB RAM
1.5GB HDD
Windows XP/Vista/7/10 OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی