logo.gamebato
Transference یک بازی داستان محور با زاویه  اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. در این بازی می توانید وارد ذهن دیجیتال دیگران شوید و با هدف کمک به حل مشکلات در آن کاوش کنید. این بازی واقعیت مجازی و ترسناک برپایه حل پازل ها ساخته شده است و محیط های بازی نیز بسیار متنوع هستند و شما را وارد دنیای متفاوتی می کند. داستان با توضیحات یک شخص آغاز می شود و در ادامه وارد یک ساختمان می شویم که ماجراهای بازی در آن ادامه دارد.
امتیاز:
3.9/5
Transference یک بازی داستان محور با زاویه  اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. در این بازی می توانید وارد ذهن دیجیتال دیگران شوید و با هدف کمک به حل مشکلات در آن کاوش کنید. این بازی واقعیت مجازی و ترسناک برپایه حل پازل ها ساخته شده است و محیط های بازی نیز بسیار متنوع هستند و شما را وارد دنیای متفاوتی می کند. داستان با توضیحات یک شخص آغاز می شود و در ادامه وارد یک ساختمان می شویم که ماجراهای بازی در آن ادامه دارد.

دانلود رایگان بازی Transference برای کامپیوتر

Transference یک بازی داستان محور با زاویه  اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. عناصر ترسناک و روان شناسی را می توان هسته تشکیل دهنده این بازی دانست. در این بازی می توانید وارد ذهن دیجیتال دیگران شوید و با هدف کمک به حل مشکلات در آن کاوش کنید. این بازی واقعیت مجازی و ترسناک برپایه حل پازل ها ساخته شده است که بخاطر تنوعی که دارند ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. محیط های بازی نیز بسیار متنوع هستند و شما را وارد دنیای متفاوتی می کند. داستان با توضیحات یک شخص آغاز می شود و در ادامه وارد یک ساختمان می شویم که ماجراهای بازی در آن ادامه دارد.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

در ادامه شاهد یک داستان پر رمز و راز و پیچیده خواهیم بود و در طول این بازی ترسناک کامپیوتر شاهد اتاقی هستیم که باید از آن فرار کنیم و برای این کار نیاز به سه کریستال داریم. پس از پیدا کردن هر کریستال و گذاشتن آن در جای خود، بازی را از دید یک شخصیت دیگر ولی در همان محیط ادامه می دهیم تا کریستال بعدی را پیدا کنیم، و این روند را ادامه می دهیم تا بازی به پایان برسد. در بازی Transference می توان با پیدا کردن یک سری فایل ها بیشتر با شخصیت های داستان آشنا شد و بغیر از این فایل ها شخصیت پردازی خاصی در این بازی انجام نشده است. اصلی ترین نقطه قوت این بازی که باعث می شود ما به شما پیشنهاد تجربه این بازی را بدهیم اتمسفر نابی است که بر این بازی حاکم است.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

 که با ایجاد حس ترس روانی که ارائه می دهد باعث یک تجربه لذت بخش برای گیمر می شود. بازی از لحاظ بصری و استفاده  از رنگ هایی مثل قرمز و طراحی و نور پردازی خاصی که دارد باعث القای حس خفقان و اسارت در یک قفس به گیمر می شود. حسی که باعث می شود تلاش مضاعفی برای خلاصی از آن کنید. سازندگان بازی پیشنهاد می کنند که این بازی اول شخص را با هدست واقعیت مجازی تجربه کنید که باعث می شود نهایت ترس را تجربه کنید، زیرا صداگذاری در بازی های ترسناک نقش بسزایی دارد و این بازی ههم از این قاعده مستثنی نیست.  ترسی که با آغاز بازی شروع می شود و تا پایان بازی هم ادامه دارد و حتی تا مدت ها هم در ذهنتان باقی می ماند.

خلاصه اینکه عناصر صوتی و بصری این بازی به بهترین شکل توانسته اند حس ترس را به مخاطب القا کنند و گاهی این ترس به حدی سنگین می شود که نیاز است دقایقی بازی را متوقف کنید و به ذهنتان برای رسیدن به آرامش استراحت بدهید. استودیو Ubisoft Montreal و کمپانی SpectreVision در سال 2018 کار ساخت این بازی که ترکیبی از کار سینما و ویدیویی است را  انجام داده اند. این بازی ماجراجوی و فکری بیشتر از انکه ترس لحظه ایی ایجاد کند، شما را دچار ترس روانی می کند. این بازی در مجموع دو ساعت شما را سرگرم خواهد کرد و گیم پلی این بازی با داشتن مکانیزم های جالب و معماهایی که حل کردنشان لذت بخش است در سطح قابل قبولی قرار دارد.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

اگر دلتان یک بازی ترسناک و تاثیرگذار می خواهد، این بازی را با هدست واقعیت مجازی تجربه کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ترس موجود در این بازی را لمس کنید. این بازی را می توانید از گیمباتو دانلود و اوج ترس و دلهره را تجربه کنید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 644MB Download
نسخه FitGirl Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 633MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی فقط با هدست های VR یا واقعیت مجازی قابل انجام می باشد.

به علت سبک خاص ترسناک و هیجان موجود در فضای بازی، انجام آن فقط به افراد بالای 16 سال توصیه می گردد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5-4590| AMD FX 8350 Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 CPU
Nvidia GTX 970 / AMD 290 NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7870 VGA
8GB 8GB RAM
8GB 8GB HHD
Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only) OS
DirectX 11 DirectX 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی