logo.gamebato
Transference یک بازی داستان محور با زاویه اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. در
امتیاز:
3.9/5
Transference یک بازی داستان محور با زاویه اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. در این بازی می توانید وارد

دانلود رایگان بازی Transference برای کامپیوتر

Transference یک بازی داستان محور با زاویه  اول شخص است که در آن گیمر باید یک ذهن نابود شده را مورد جستجو قرار دهد. عناصر ترسناک و روان شناسی را می توان هسته تشکیل دهنده این بازی دانست. در این بازی می توانید وارد ذهن دیجیتال دیگران شوید و با هدف کمک به حل مشکلات در آن کاوش کنید. این بازی واقعیت مجازی و ترسناک برپایه حل پازل ها ساخته شده است که بخاطر تنوعی که دارند ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. محیط های بازی نیز بسیار متنوع هستند و شما را وارد دنیای متفاوتی می کند. داستان با توضیحات یک شخص آغاز می شود و در ادامه وارد یک ساختمان می شویم که ماجراهای بازی در آن ادامه دارد.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

در ادامه شاهد یک داستان پر رمز و راز و پیچیده خواهیم بود و در طول این بازی ترسناک کامپیوتر شاهد اتاقی هستیم که باید از آن فرار کنیم و برای این کار نیاز به سه کریستال داریم. پس از پیدا کردن هر کریستال و گذاشتن آن در جای خود، بازی را از دید یک شخصیت دیگر ولی در همان محیط ادامه می دهیم تا کریستال بعدی را پیدا کنیم، و این روند را ادامه می دهیم تا بازی به پایان برسد. در بازی Transference می توان با پیدا کردن یک سری فایل ها بیشتر با شخصیت های داستان آشنا شد و بغیر از این فایل ها شخصیت پردازی خاصی در این بازی انجام نشده است. اصلی ترین نقطه قوت این بازی که باعث می شود ما به شما پیشنهاد تجربه این بازی را بدهیم اتمسفر نابی است که بر این بازی حاکم است.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

 که با ایجاد حس ترس روانی که ارائه می دهد باعث یک تجربه لذت بخش برای گیمر می شود. بازی از لحاظ بصری و استفاده  از رنگ هایی مثل قرمز و طراحی و نور پردازی خاصی که دارد باعث القای حس خفقان و اسارت در یک قفس به گیمر می شود. حسی که باعث می شود تلاش مضاعفی برای خلاصی از آن کنید. سازندگان بازی پیشنهاد می کنند که این بازی اول شخص را با هدست واقعیت مجازی تجربه کنید که باعث می شود نهایت ترس را تجربه کنید، زیرا صداگذاری در بازی های ترسناک نقش بسزایی دارد و این بازی ههم از این قاعده مستثنی نیست.  ترسی که با آغاز بازی شروع می شود و تا پایان بازی هم ادامه دارد و حتی تا مدت ها هم در ذهنتان باقی می ماند.

خلاصه اینکه عناصر صوتی و بصری این بازی به بهترین شکل توانسته اند حس ترس را به مخاطب القا کنند و گاهی این ترس به حدی سنگین می شود که نیاز است دقایقی بازی را متوقف کنید و به ذهنتان برای رسیدن به آرامش استراحت بدهید. استودیو Ubisoft Montreal و کمپانی SpectreVision در سال 2018 کار ساخت این بازی که ترکیبی از کار سینما و ویدیویی است را  انجام داده اند. این بازی ماجراجوی و فکری بیشتر از انکه ترس لحظه ایی ایجاد کند، شما را دچار ترس روانی می کند. این بازی در مجموع دو ساعت شما را سرگرم خواهد کرد و گیم پلی این بازی با داشتن مکانیزم های جالب و معماهایی که حل کردنشان لذت بخش است در سطح قابل قبولی قرار دارد.

دانلود بازی Transference برای کامپیوتر | گیمباتو

اگر دلتان یک بازی ترسناک و تاثیرگذار می خواهد، این بازی را با هدست واقعیت مجازی تجربه کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن ترس موجود در این بازی را لمس کنید. این بازی را می توانید از گیمباتو دانلود و اوج ترس و دلهره را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی