logo.gamebato
Unsouled یک بازی اکشن RPG دو بعدی است که به کنترل بسیار دقیقی نیاز دارد. با به چالش کشیدن خود با دنیای Unsouled، از حملات
امتیاز:
3.9/5
Unsouled یک بازی اکشن RPG دو بعدی است که به کنترل بسیار دقیقی نیاز دارد. با به چالش کشیدن خود با دنیای Unsouled، از حملات تکراری فاصله بگیرید و از

دانلود بازی Unsouled برای پی سی | گیمباتو

در Unsouled ، راه خود را از طریق محیط های تعاملی و برخوردهای پر آدرنالین بجنگید و اسرار این دنیای پر از مردگان را کشف کنید. دشمنان در Unsouled به هر حرکتی که انجام می دهید واکنش نشان می دهند. همیشه مراقب خود باشید زیرا کوچکترین اشتباهی با حملات بی امان دشمن مواجه می شود. برای حداکثر آسیب، ترکیب های مهارتی و ضدحمله های مختلف را اجرا کنید. در این بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر از سیستم “Abyss” استفاده کنید تا مکانیک منحصر به فرد بازی را از نزدیک ببینید.

دانلود بازی Unsouled برای PC | گیمباتو

ممکن است بازیکنان وسوسه شوند که تنظیمات سختی را رد کنند، اما تسلط بر مبارزات واقعی نیاز به تمرین دارد. هر ترکیب مهارتی در Unsouled محرک های منحصر به فرد خود را دارد. هر زمان که از یک مهارت استفاده می کنید، شخصیت شما برای یک ثانیه چشمک می زند. از این فرصت استفاده کنید تا با انجام مهارت ها یکی پس از دیگری، ضربه اولیه خود را به یک سری ضربات مرگبار تبدیل کنید. یادگیری الگوی کاهش هر مهارت برای تسلط بر حملات زنجیره ای بسیار مهم است.

دانلود بازی Unsouled برای کامپیوتر | گیمباتو

Unsouled یک بازی ویدئویی در سبک Souls-Like است که توسط Megusta Game توسعه یافته و توسط NEOWIZ منتشر شده است. در 28 آوریل 2022 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. در پنج مکان متمایز سفر کنید که هرکدام پر از تصاویر بصری سبک یکپارچه سازی شده با سیستم عامل منحصر به فرد با دشمنانی که شبح وار و سرگرم کننده هستند. نسخه ی کامل و فشرده سازی شده ی منتشره از این بازی ه اینک در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و از طریق لینک مستقیم دانلود زیر در دسترس شما کاربران قرار داده شده تا بتوانید در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی