در سال 1989، هنری برای فرار از گذشته آشفته خود، یک کار آتش نشانی داوطلبانه در سکونتگاه وحش وایومینگ انجام می دهد تا در انبوهی
در سال 1989، هنری برای فرار از گذشته آشفته خود، یک کار آتش نشانی داوطلبانه در سکونتگاه وحش وایومینگ انجام می دهد تا در انبوهی از پارانویا و راز پرتاب

دانلود بازی Firewatch برای کامپیوتر | گیمباتو

Firewatch یک معمای تک نفره اول شخص است که در سرزمین وحشی وایومینگ اتفاق می افتد. سال 1989 است. شما مردی هستید به نام هنری که از زندگی کثیف خود عقب نشینی کرده و به عنوان نگهبان آتش در بیابان وایومینگ مشغول به کار شده است. این وظیفه شماست که در بالای یک کوه قرار بگیرید و به دنبال دود باشید و این سرزمین را ایمن نگه دارید. تابستانی گرم و خشک همه را در معرض خطر قرار می داده است.

ددانلود بازی Firewatch برای کامپیوتر | گیمباتو

ناظر شما Delilah همیشه از طریق یک رادیو کوچک دستی در دسترس شما است – تنها تماس شما با دنیایی که آن را به تازگی پشت سر گذاشته اید. اما وقتی چیز عجیبی شما را از برج دیدبانی خود بیرون و به جنگل می‌کشد، در محیطی وحشی و ناشناخته کاوش می‌کنید، با سوالاتی روبرو می‌شوید و انتخاب‌هایی می‌کنید که می‌تواند تنها رابطه معنادار شما را ایجاد یا نابود کند. Firewatch یک بازی ویدیویی است که در مورد بزرگسالان در حال گفتگوی بزرگسالان در مورد چیزهای بزرگسالان است. اگر قصد دارید با یک گیمر جوان‌تر بازی کنید، شاید خوب باشد که بدانید و سپس وارد این ماجرا شوید!

دانلود بازی Firewatch برای کامپیوتر | گیمباتو

Firewatch یک بازی ماجراجویی است که توسط Campo Santo توسعه یافته و توسط سازنده با همکاری Panic منتشر شده است. این بازی در فوریه 2016 برای مایکروسافت ویندوز در سپتامبر 2016 منتشر شد. این بازی در فوریه 2016 برای مایکروسافت ویندوز یا همان کامپیوتر های شخصی منتشر گردید. داستان بازی داستام یک مامور آتش نشانی به نام هنری است که یک سال پس از آتش سوزی یلوستون در سال 1988، در جنگل ملی شوشون کار می کند. یک ماه پس از اولین روز کاری او، اتفاقات عجیبی برای او و ناظرش دلیلا رخ می دهد که به یک معمای توطئه شده مرتبط می شود که سال ها پیش اتفاق افتاده است. پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این بازی رازآلود و رنگارنگ رو از دست ندهید! برای دریافت بازی به صورت رایگان، کافیه که آخرین نسخه فوق فشرده این بازی رو از طریق لینک های موجود بر روی همین صفحه ی وبسایت گیمباتو دانلود ، استخراج، نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی