logo.gamebato
بازی Manifold Garden در ژانر ماجراجویی و پازل است که از منظر اول شخص جریان دارد. در این بازی بازیکن باید در میان یک سری انتزاعی از ساختارها که به نظر می رسد تا بی نهایت تکرار می شوند، حرکت کند، در حالی که معماهای پازل ها را حل می کند. بازی در جهانی با مجموعه ای متفاوت از قوانین فیزیکی اتفاق می افتد که در آن بازیکن می تواند گرانش را دستکاری کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Manifold Garden در ژانر ماجراجویی و پازل است که از منظر اول شخص جریان دارد. در این بازی بازیکن باید در میان یک سری انتزاعی از ساختارها که به نظر می رسد تا بی نهایت تکرار می شوند، حرکت کند، در حالی که معماهای پازل ها را حل می کند. بازی در جهانی با مجموعه ای متفاوت از قوانین فیزیکی اتفاق می افتد که در آن بازیکن می تواند گرانش را دستکاری کند.

دانلود بازی Manifold Garden برای کامپیوتر

Manifold Garden یک بازی ویدئویی در ژانر ماجرایی و پازل اول شخص است که توسط ویلیام چیر ساخته شده است. در 18 اکتبر 2019 بر روی Windows، macOS و iOS منتشر شد. در این بازی بازیکن باید در میان یک سری انتزاعی از ساختارها که به نظر می رسد تا بی نهایت تکرار می شوند، حرکت کند، در حالی که معماهای پازل ها را حل می کند.

دانلود بازی Manifold Garden برای کامپیوتر کرک شده | گیمباتو

بازی در جهانی با مجموعه ای متفاوت از قوانین فیزیکی اتفاق می افتد که در آن بازیکن می تواند گرانش را دستکاری کند تا بتواند دیوارها را به طبقه تبدیل کند. بازیکن باید پازل ها را با استفاده از هندسه علاوه بر دستگاه های موجود در معماری جهان حل کند. برای کمک به بازیکن، رنگ جهان بسته به جهتی که گرانش را دستکاری کرده است، یکی از شش رنگ را به خود می گیرد. چندین جنبه از دنیای بازی ممکن است تنها زمانی با آن تعامل داشته باشند که گرانش مستقیماً جهت‌ گیری داشته باشد، و این اشیا یکی از شش رنگ را به اشتراک می‌گذارند.

در بازی ماجراجویی کامپیوتر باغ منیفولد به نظر می رسد که جهان های بازی اغلب تا بی نهایت در همه جهات تکرار می شوند. به همین دلیل، بسیاری از معماها حول سقوط یک طبقه از قسمت پایینی یک سازه برای فرود آمدن بر روی بالای نسخه بعدی آن ساختار, می چرخند. پازل های بعدی شامل رشد درختان و عناصر طبیعی برای بازگرداندن زندگی به دنیای جدید می شود.

دانلود بازی Manifold Garden برای کامپیوتر کرک شده | گیمباتو

بخش اصلی طراحی Chyr سازنده این بازی, این بود که آن را بدون هیچ گونه دستورالعمل صریح، با استفاده از یک پازل اولیه که بازیکن را ملزم می کرد، به منظور فعال کردن یک دکمه از روی شکاف، به پریدن به داخل شکاف و فرود در سمت دیگر در آن، رها کند. نتیجه سقوط از طریق هندسه های تکراری بازی است. تیم او در اوایل متوجه شده بود که بازیکنان آزمایش کننده اغلب در راه رفتن در سطوح مختلف، همراه با تغییرات جابه‌جایی در گرانش، سردرگم می‌ شوند. برای کمک، آن‌ ها هر سطح فضای باز را طوری طراحی کردند که منحصر به فرد به نظر برسد تا بازیکنان بتوانند فوراً تنظیمات و استفاده استراتژیک از پنجره‌ ها و سایر ویژگی‌ های دید را تشخیص دهند, تا آنها بتوانند حس یک نقطه مرجع با توجه به جاذبه داشته باشند. Chyr از حدود 2000 ساعت تست بازی حرفه ای در طول توسعه بازی استفاده کرده بود تا مطمئن شود بازیکنان می توانند در دنیای بازی حرکت کنند و پازل ها را حل کنند.

دانلود بازی Manifold Garden برای کامپیوتر کرک شده | گیمباتو

منیفولد گاردن یک بازی است که فیزیک و فضا را دوباره تجسم می کند. باید جاذبه را دوباره کشف کنید و دنیای زیبایی از معماری غیرممکن را کاوش کنید. هندسه بی نهایت در هر جهت تکرار می شود و سقوط شما را به همان جایی که شروع کرده بودید هدایت می کند. گرانش را دستکاری کنید تا دیدگاه خود را تغییر دهید و جهان را به روش های جدید ببینید. بر قواعد جهان مسلط شوید و دنیایی بایر با پوشش گیاهی و زندگی را بازسازی کنید. دنیایی گسترده و از نظر بصری چشمگیر پر از پازل های گیج کننده. برای به دست آوردن چشم اندازهای جدید و راه رفتن بر روی هر سطح قابل مشاهده، جاذبه را دستکاری کنید. کاوش در ساختارهای معماری گسترده که بی نهایت تکرار می شوند. هم اکنون جهت دانلود بازی برای کامپیوتر می توانید از گیمباتو بازی مورد دلخواه خود را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

دانلود فیت گرل Manifold Garden-FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
FitGirl 793MB Download
دانلود بازی Manifold Garden-CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
CODEX 1.09GB Download
Update – CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
Update v1.1.0.15463 230MB Download
Update v1.1.0.15769 161MB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 1 جایزه بفتا
1 نامزدی در مجموع

رده سنی:E-9
برای افراد بالای 6سال مناسب است.

دارای میانگین نمرات 85 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-4790k,4.00 GHz Intel Core i5-750, 2.66 GHz CPU
Nvidia 1070 Nvidia 460 VGA
8GB RAM 2GB RAM RAM
3GB 3GB HHD
Win 7, 8, 10 Win 7, 8, 10 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی