بازی In Other Waters در ژانر ماجراجویی و اکتشافی است که گیمر نقش هوش مصنوعی را بر عهده می گیرند که به یک دانشمند به
بازی In Other Waters در ژانر ماجراجویی و اکتشافی است که گیمر نقش هوش مصنوعی را بر عهده می گیرند که به یک دانشمند به نام الری در کشف دنیای

دانلود بازی In Other Waters برای کامپیوتر

In Other Waters یک بازی در ژانر ماجراجویی برای پلتفرم ویندوز می باشد که بازیکن نقش یک هوش مصنوعی را بر عهده می گیرند که به یک بیگانه شناس در کشف دنیای بیگانه کمک می کند.

الری واس، کاراکتری که توسط یک شرکت معدنی بین سیاره‌ ای کار می‌ کند، به سیاره‌ ای بیگانه می‌ رسد. بازیکنان کنترل هوش مصنوعی Elery را بر عهده دارند که وابسته به نظارت بر پشتیبانی زندگی او، جمع‌ آوری و تجزیه و تحلیل نمونه‌ ها و مدیریت اهدافی است که او برای ماموریت تعیین می‌ کند. بازیکنان نمی توانند مستقیماً با خود جهان تعامل داشته باشند اما بر اساس مشاهدات الری بازخورد دریافت می کنند.

دانلود بازی In Other Waters برای PC | گیمباتو

الری که در حین جستجوی شریک گمشده‌ اش، حیات فرازمینی را کشف می‌ کند. هنگامی که الری توسط Minae Nomura به سیاره Gliese 677Cc فراخوانده می شود تا به یک پایگاه متروکه برسد، او خود را در اقیانوسی از اسرار می بیند که چیزی بیش از یک لباس غواصی خراب و یک هوش مصنوعی عجیب برای راهنمایی او وجود دارد. شما این هوش مصنوعی هستید.

دانلود بازی In Other Waters برای PC | گیمباتو

در بازی ماجراجویانه کامپیوتری In Other Waters باید الری را راهنمایی کنید و او را ایمن نگه دارید. همانطور که عمیق تر شیرجه می زنید و مناظر دیدنی زیر آب را کشف می کنید. زندگی منحصر به فرد این سیاره و تاریخ تاریک آن متعلق به شماست که باید کشف کنید و پیوند بین شما و الری با رازهایی که یاد می گیرید آزمایش خواهد شد. از طریق این روایت در حال تغییر، در آب‌ های دیگر سؤالاتی در مورد ماهیت زندگی «طبیعی» و «مصنوعی» می‌ پرسد و به بررسی معنای انسان بودن در دوران تخریب شدید محیطی می‌ پردازد. الری برای ادامه زندگی، باید تغییر کند.

آزادانه در بخش وسیعی از بستر دریا، از صخره های درخشان گرفته تا اعماق جوهری، شیرجه بزنید. قفل ارتقاها را باز کنید و اکتشافاتی انجام دهید که به شما امکان می دهد مسیرهای جدیدی را باز کنید و موجودات و محیط های عجیب و غریب را همانطور که انجام می دهید کشف کنید.

دانلود بازی In Other Waters برای PC | گیمباتو

از طریق کنترل‌ های لمسی یا ماوس در یک رابط کاربری زیبا و بصری حرکت کنید. سیگنال ها را تفسیر کنید، سرفصل ها را تنظیم کنید و از طریق آزمایش و شهود از اقیانوس نقشه برداری کنید. از طریق مشاهده، اسکن، نمونه برداری و تعامل با حیات بیگانه، گونه ها را کشف و فهرست کنید. یادداشت های الری را بخوانید، به طرح های او نگاه کنید و به او کمک کنید تا یک اکوسیستم کاملاً جدید را طبقه بندی کند. برای مطالعه موجودات، بررسی اسرار یا غواصی در مناطق جدید انتخاب کنید، سپس به پایگاه خود بازگردید تا نمونه‌ هایی را در آزمایشگاه مطالعه کنید، با الری حرف بزنید یا مجلات او را بخوانید تا بیشتر در مورد این جهان بدانید. اگر علاقمند به این سبک از بازی ها هستید هم اکنون می توانید لینک دانلود رایگان این بازی جذاب و اکتشافی را از وب سایت گیمباتو دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی