logo.gamebato
Kerbal Space Program 2 دنباله بازی تحسین شده شبیه سازی پرواز فضایی Kerbal Space Program است. با بخش‌های جدید هیجان‌انگیز، تصاویری خیره‌کننده، رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده و نمای نقشه، و محیط‌های جدید غنی برای کاوش، وارد نسل بعدی ماجراجویی فضایی شوید.
امتیاز:
3.9/5
Kerbal Space Program 2 دنباله بازی تحسین شده شبیه سازی پرواز فضایی Kerbal Space Program است. با بخش‌های جدید هیجان‌انگیز، تصاویری خیره‌کننده، رابط کاربری کاملاً اصلاح‌شده و نمای نقشه، و محیط‌های جدید غنی برای کاوش، وارد نسل بعدی ماجراجویی فضایی شوید.

دانلود بازی Kerbal Space Program 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Kerbal Space Program 2 یک بازی کامپیوتری شبیه‌سازی پرواز فضایی است که توسط Intercept Games در حال توسعه است و توسط Private Division منتشر خواهد شد. این بازی دنباله برنامه فضایی Kerbal در سال 2011 است و برای انتشار زودهنگام در 24 فوریه 2023 برای مایکروسافت ویندوز برنامه ریزی شده است و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S پس از اتمام دسترسی زودهنگام برنامه ریزی شده است. این دنباله مبتنی بر ویژگی‌های جعبه شنی برنامه فضایی Kerbal قبلی خود است، در حالی که در عین حال روش‌های پیشرانه جدیدی (مانند درایو Orion)، ماژول‌های سکونت برای ساختن مستعمرات روی سطح، کلونی های مداری و سیاره‌ای، حالت چند نفره و همچنین سفر بین ستاره ای را معرفی می‌کند.

دانلود بازی Kerbal Space Program 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

با توجه به اینکه برنامه فضایی کربال اصلی به یکی از محبوب ترین بازی های تمام دوران تبدیل شده است و اکنون بزرگتر از همیشه است، Kerbal Space Program 2 به طور کامل از ابتدا دوباره طراحی شده است تا نیازهای اکتشافات فضایی مدرن و نسل بعدی را همزمان با حفظ پایه های تاریخی بازی اول برآورده کند. یک برنامه فضایی بسازید، فضاپیمای قدرتمند بسازید، مستعمرات جمع آوری منابع طراحی کنید و خیلی چیزهای دیگر برای کشف اسرار کهکشان… مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز، بازیکنان کهنه‌کار و بازگشته را مجذوب خود می‌کند، و همچنین موج جدیدی از Kerbonauts را به دنیای مبتکرانه و کمدی که میلیون‌ها بازیکن را سرگرم کرده است، راه‌اندازی می‌کند.

دانلود بازی Kerbal Space Program 2 برای پی سی | گیمباتو

با پیشرفت به‌روزرسانی‌های بازی، بازیکنان به مجموعه جدیدی از ابزارها و فناوری‌های نسل بعدی از جمله موتورهای جدید، قطعات، سوخت و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. این فناوری جدید نه تنها پازل‌های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند، بلکه شاهکارهای جدیدی از اکتشاف فضایی درون و فراتر از سیستم اصلی Kerbolar را نیز ممکن می‌سازد. محتوای کاملاً جدید در Kerbal Space Program 2 مستعمرات یا همان کلونی ها هستند هستند. مستعمرات نه تنها چالش های فیزیک خود را ایجاد می کنند، بلکه به جمع آوری منابع برای ساختن سازه ها، ایستگاه های فضایی، سکونتگاه ها و انواع سوخت منحصر به فرد نیز نیاز دارند. در نهایت، این مستعمرات برای ساخت وسایل نقلیه به اندازه کافی پیشرفته می شوند و اکتشافات اعماق فضا و فراتر از آن را به پیش می برند. تازه ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را می توانید با استفاده از لینک های مستقیم زیر با بالاترین سرعت از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده و سپس بدون نیاز به نصب به اجرا و تجربه ی آن بپردازید.

Untitled 1

Earyl Access First Edition – P2P – پرتابل بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 67MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 7 سال.

این بازی هنوز در حالت Early Access می باشد و به آن امتیاز میانگینی تعلق داده نشده است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5-11500 @ 2.7GHz or AMD Ryzen 5 3600 6-Core @ 3.6GHz AMD Athlon X4 845 @3.5 GHz or Intel Core i5 6400 @ 2.7 GHz CPU
nVidia GeForce RTX 3080 or AMD Radeon RX 6800 XT nVidia RTX 2060 w/ 6GB VRAM, nVidia GTX 1070 Ti w/8GB VRAM, AMD Radeon 5600XT w/ 6GB VRAM VGA
16GB 12GB RAM
60GB 45GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی