برای بیش از دو دهه، Counter-Strike یک تجربه رقابتی نخبه ارائه کرده است، تجربه ای که توسط میلیون ها بازیکن از سراسر جهان شکل گرفته
برای بیش از دو دهه، Counter-Strike یک تجربه رقابتی نخبه ارائه کرده است، تجربه ای که توسط میلیون ها بازیکن از سراسر جهان شکل گرفته است. و اکنون فصل بعدی

دانلود بازی Counter-Strike 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Counter Strike با شکلی دیگر به خانه های شما باز می گردد , شما باید مثل همیشه در 2 در برابر هم بایستید و تیم مقابل خود را شکست دهید. این نسخه کانتر همراه با تغییرات جزئی می باشد مانند سوراخ شدن و شکافته شدن دود Smoke زمانی که به درون آن تیر می زنید و یا با HE خود می توانید برای چندین ثانیه دود را پراکنده کنید. نقشه های زیادی به بازی اضافه شده اند و البته متاسفانه یک سری از مپ های قبلی این بازی حذف شده اند.

دانلود بازی Counter-Strike 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Counter-Strike 2 منوی خرید آیتم ها نیز عوض شده است و بسیار پویا تر عمل تر می کند و شما از روی آیکون ها تفنگ ها درون منو می توانید ببینید که کدوم یک از یارهای شما کدام اسلحه را خریداری کرده است. شما می توانید انتخاب کنید که چه مدی را بازی کنید می توانید 5 به 5 رنک بازی کنید و یا به صورت 2 به 2 نبرد کنید. این بازی یک بازی در ژانر تیراندازی برای کامپیوتر می باشد و گرافیک این بازی بسیار پیشرفت کرده است و حتی سایه شخصیت ها را شما می توانید مشاهده کنید و با توجه به آن می توانید جای دشمن را پیدا کنید. شما می توانید حتی اوپراتور Terror و CT خود را انتخاب کنید.

دانلود بازی Counter-Strike 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Counter-Strike 2 یک آپدیتی بود که برای Cs go آمد و این آپدیت در تاریخ 27 سپتامبر سال 2023 اعمال شد و کسانی که اکانت بازی Cs go را داشتند می توانند به صورت رایگان بازی کنند. این بازی را استدیو بازی سازی Valve ساخته و خودش این بازی را به بازار عرضه کرد. دیگه لازم نیست بنده سبک بازی کانتر را به شما عرض کنم و خودتون مستحضر هستید که این بازی یک اکشن تمام عیار می باشد. از منتقدان نمرات بسیار خوبی دریافت کرده است اما گیمرها به خاطر غیرفعال بودن سیستم Anti-cheat این بازی بسیار ناراضی هستند. اگر شما دوستان عزیز به دنبال این هستید که Rank در این گیم بازی کنید می توانید ابتدا دیتای بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس در قسمت استور این بازی اکانت Premier را خریداری کنید و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی