logo.gamebato
گروهبان مایکل بکت برای تفتیش اتفاقات مرموز در یک شرکت خصوصی هوافضا قبل از انفجار هسته‌ای منطقه صنعتی آبورن در بازی اول، منتصب می گردد…
امتیاز:
3.9/5
گروهبان مایکل بکت برای تفتیش اتفاقات مرموز در یک شرکت خصوصی هوافضا قبل از انفجار هسته‌ای منطقه صنعتی آبورن در بازی اول، منتصب می گردد…

دانلود بازی FEAR 2: Project Origin برای PC | گیمباتو

F.E.A.R. 2: Project Origin یک بازی تیراندازی اول شخص است که گیم پلی آن تقریباً شبیه به بازی اصلی F.E.A.R است. زرادخانه ی هر بازیکن شامل یک تفنگ دستی، تفنگ تهاجمی، مسلسل، تفنگ ساچمه ای، تفنگ ساچمه ای خودکار، تفنگ تک تیرانداز، تفنگ میخکوبی، موشک انداز، کارابین لیزری، شعله افکن، و تفنگ پالس می شود. هر سلاح از نظر دقت، برد، سرعت شلیک، نفوذ به زره، آسیب و وزن متفاوت است. تنها چهار اسلحه گرم مختلف را می توان در هر زمان حمل کرد. بازیکن همچنین به چهار نوع مختلف پرتابه دسترسی دارد – نارنجک های انفجاری، نارنجک های آتش زا، نارنجک های شوک (بر پایه برق)، و مین های مجاورتی.

دانلود بازی F.E.A.R. 2: Project Origin برای PC | گیمباتو

بازی سی دقیقه قبل از پایان بازی اول آغاز می شود. یک واحد دلتا فورس مستقر شده است تا ژنویو آریستاید، رئیس شرکت فناوری آرماچام (ATC) را تحت بازداشت حفاظتی قرار دهد، زیرا این نگرانی وجود دارد که اعضاءِ هیئت مدیره ATC ممکن است قصد ترور او را داشته باشند تا او را ساکت و سر به نیست کند. تیم انتخاب شده متشکل از گروهبان یکم گریفین؛ SFC Keegan، گروهبان یانکوفسکی (برادر شخصیت بازی اول)، گروهبان مورالس، گروهبان Becket (شخصیت بازیکن)، Cpl فاکس و رابط ارتباطی ستوان اول استوکس می شود. 

دانلود بازی FEAR 2: Project Origin برای پی سی | گیمباتو

F.E.A.R. 2: Project Origin یک بازی کامپیوتری ترسناک روانشناختی تیراندازی اول شخص برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 است. این دومین بازی در سری F.E.A.R است و ادامه ی آن در 3 .F.E.A.R دنبال می شود. این بازی توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games در فوریه 2009 برای تمامی پلتفرم ها منتشر شد. در سپتامبر 2009، Monolith یک بسته DLC تک نفره به نام F.E.A.R. 2: Reborn منتشر کرد. در مارس 2015، هر دو بازی پایه و Reborn در GOG.com در دسترس قرار گرفتند. نسخه ی کامل و فشرده سازی شده از این بازی به یاد ماندنی از طریق لینک های مستقیم موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران مشتاق به تجربه ی آ ن بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها ، دانلود نموده ، سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

F.E.A.R.2.Project.Origin.Banner4.LOGO

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی