معرفی 5 بازی جایگزین بازی Hi-Fi Rush

معرفی 5 بازی جایگزین بازی Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush یک سورپرایز دلپذیر پر از شخصیت‌ های جذاب، گیم‌ پلی هیجان‌ انگیز و سبک هنری بصری چشم نواز بود. گیم پلی مبتنی بر ریتم آن به عنوان یک فرنچایز عالی برای گیمرهای هاردکور که در ژانرهای RPG گرفتار شده اند, عمل می کند. در مجموع، این یک تجربه لذت بخش است که برخی از بازیکنان را به چالش های بیشتر ترغیب می کند و ما را به سمت بهترین بازی هایی مانند Hi-fi Rush هدایت می کند. در اینجا لیستی آماده کردیم که علاقمندان به این بازی را با دیگر فرنچایز های مشابه هدایت می کند. با گیمباتو همراه باشید.

بسیاری از بازی ها از ریتم و ضربات تند به عنوان پایه ای برای گیم پلی فوق العاده استفاده می کنند. این لیست تمام تلاش خود را می کند تا پنج مورد از آنها را مشابه Hi-Fi Rush معرفی کند.

5. Goodbye Volcano High

Goodbye Volcano High

Goodbye Volcano High یک بازی ریتم بسیار اعتیاد آور است که دارای سبک هنری جذاب و روایتی قانع کننده است که هر دو در نهایت منجر به انفجار یک محصول از خلاقیت می شوند. و یکی از بهترین بازی ها مانند Hi-fi Rush که شایسته نامگذاری است. موسیقی متن آرامش‌ بخش Volcano High، شخصیت‌ های دوست‌ داشتنی، و خط داستانی جذاب دلایل کافی برای سرمایه‌ گذاری در آن به شما می‌  دهد. به طور کلی، Goodbye Volcano High به‌طور چشمگیری به Hi-Fi Rush شباهت دارد.

4. Metal: Hellsinger

Metal: Hellsinger

این جایگزین عالی برای طرفداران Hi-Fi Rush است که به دنبال لحن تیره‌ تر و دنیایی تاریک برای کاوش هستند. بازی Metal: Hellsinger نسخه متال Hi-Fi Rush است – که حدس زدید – دارای گیم پلی جذاب و شدید تیراندازی اول شخص همراه با ضربات آدرنالین از موسیقی راک هوی متال است. این فرزند عاشق Doom و Hi-Fi Rush ارزش هر ثانیه را دارد و عنوانی است که از بازی کردنش پشیمان نخواهید شد، به خصوص که اکنون در پلی استیشن پلاس رایگان است.

3. Transformers: Devastation

Transformers: Devastation

Transformers: Devastation بازی اکشن رویایی برای هر طرفدار نمایش اصلی Transformers و همچنین آخرین بازی Tango Gamewroks است. هر لحظه در Transformers، چه در مراحل عادی باشد و چه در باس‌ های با اکتان بالا، پر از اکشن‌ های سریعی است که روی صفحه نمایش اتفاق می‌ افتد. و با پخش موسیقی متن حماسی در پس‌ زمینه، آن‌ ها غنی‌ تر می‌ شوند و کنترل Autobots مورد علاقه طرفداران را سرگرم‌کننده‌ تر می‌ کنند.

2. Sunset Overdrive

Sunset Overdrive

دقیقاً مانند Hi-Fi Rush، Sunset Overdrive مملو از انرژی، تصاویری شیک و مکانیزم‌ های گیم‌ پلی مبتکرانه است که به ندرت به شما اجازه می‌ دهند برای نفس کشیدن توقف کنید. ترکیب کاملی از طنز و تنوع پیمایش هیجان‌ انگیز بازی Sunset Overdrive کاملاً مکمل یکدیگر هستند و آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌ ها مانند Hi-Fi Rush متمایز می‌ کنند.

هر دو Sunset Overdrive و Hi-Fi Rush زیبایی راک اند رول را به طرز شگفت انگیزی به نمایش می گذارند. در حالی که Hi-Fi Rush خطی است، Sunset Overdrive شما را وارد دنیای باز پهناور می‌ کند، اما تمام جنبه‌ های آن به قدری تزئین شده‌ اند که متوجه خواهید شد که چه کاری برای ساخت بازی انجام شده است.

1. The Artful Escape

The Artful Escape

The Artful Escape سفری خوش آهنگ از میان مناظر خیره کننده است. این یک پلتفرمر داستان محور شبیه به بازی مستقل تحسین شده Gris است، اما جنبه موسیقی بازی را به سطح دیگری مانند Hi-fi Rush می برد.

کاری که بازی The Artful Escape به طور متفاوت انجام می دهد این است که موسیقی را به عنوان مکانیک گیم پلی یکپارچه با در هم تنیدن یکپارچه دستورات مبتنی بر ریتم در طراحی اصلی بازی اضافه می کند. The Artful Escape به شما این امکان را می دهد که به ریف های آتشین بروید و در حالی که در آن هستید، سفری مسحورکننده پر از جذابیت را آغاز کنید. این یک ماجراجویی مفید است که فقط با Hi-Fi Rush قابل رقابت است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی