logo.gamebato
American Arcadia یک بازی پازل سینمایی است که یک بازی پلتفرمر 2.5 بعدی و بازی اول شخص را ترکیب می کند تا داستان یک فرار
امتیاز:
3.9/5
American Arcadia یک بازی پازل سینمایی است که یک بازی پلتفرمر 2.5 بعدی و بازی اول شخص را ترکیب می کند تا داستان یک فرار هیجان انگیز را روایت کند.

دانلود بازی American Arcadia برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی American Arcadia داستان تروور هیلز را دنبال می کند ، یک مرد معمولی که زندگی او 24 ساعته بدون اطلاع او پخش می شود. شما باید از این چرخه خود را نجات دهید اما برای این صاحبان این شبکه مهم ترین چیز آمار ببیندگان می باشد و اگر این تعداد کم بشود آن ها شما در شرایطی قرار می دهند حتی موقعیت های نزدیک به مرگ  که دوباره این آمار زیاد شود.

دانلود بازی American Arcadia برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر American Arcadia که یک بازی در ژانر تخیلی برای کامپیوتر می باشد , شما می توانید از هوش خود استفاده کرده و وقثی در شرایط خطرناک قرار گرفتید بتوانید خود را از اون مخمصه نجات دهید. تعامل های بسیار سرگرم کننده ای می توانید داشته باشید و از آن جایی که زندگی شما 24 ساعته در حال پخش می باشد. خطرناک ترین و سرگرم کننده ترین برنامه ی زنده در سال 1970 برای مردم می باشد همین طور می‌توانید از مهارت فنی و هوش خود برای دستکاری دنیای اطراف خود استفاده کنید.

دانلود بازی American Arcadia برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر American Arcadia در استیم نظر کاربران زیادی را جلب کرده است و نمره نسبتا خوبی نیز از منتقدان دریافت کرده است. تاریخ انتشار این بازی 15 نوامبر سال 2023 می باشد. استدیو توسعه دهنده این بازی Out of the Blue Games می باشد و این بازی را شرکت بازی سازی Raw Fury می باشد. ژانرهای این بازی اکشن , شبیه سازی , تخیلی , آینده , ماجراجویی , سوم شخص , اول شخص می باشد. شما می توانید آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و ترور از این که 24 زیر نظر می باشد را نجات دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی