داستان این بازی همانطور که از نامش پیداست وقایع مربوط به سالها قبل از داستان بازی اصلی را به تصویر می کشد. بازی در شهر
داستان این بازی همانطور که از نامش پیداست وقایع مربوط به سالها قبل از داستان بازی اصلی را به تصویر می کشد. بازی در شهر Yharnam اتفاق می افتد و

Bloodborne.banner1

در Bloodborne، شما نقش یک شکارچی (Hunter) را ایفا می‌کنید که به شهر یهرنام (Yharnam) سفر می‌کند، جایی که بیماری و خون‌ریزی در آن شیوع پیدا کرده است. داستان بازی در دنیایی گوتیک و تاریک روایت می‌شود که الهام‌گرفته از افسانه‌ها و اسطوره‌های ترسناک است. شما به عنوان شکارچی، باید به دنبال یافتن درمانی برای بیماری وحشتناک و کشف رازهای تاریک شهر باشید. بازیکنان با موجودات ترسناک، هیولاها و دشمنان مختلفی روبرو می‌شوند و باید مهارت‌های خود را در مبارزات نزدیک و سریع به کار ببرند.

Bloodborne.banner2

Bloodborne به خاطر سیستم مبارزات سریع و استراتژیک شناخته شده است. بازیکنان باید از موانع، نقاط ضعف دشمنان و حملات پیچیده برای شکست آن‌ها استفاده کنند. بازی شامل دنیای باز و قابل اکتشاف است که پر از رازها، مناطق مخفی و دشمنان متنوع است. اکتشاف باید به دقت انجام شود، زیرا با آگاهی از محیط، می‌توانید به آیتم‌ها و ابزارهای مفید دست یابید. با جمع‌آوری Blood Echoes که از شکست دشمنان به دست می‌آید، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را قدرتمندتر کرده و مهارت‌های جدید را آموزش دهند. جو و داستان: فضای تاریک و جوی وهم‌آورِ بازی به وضوح داستانی عمیق و پیچیده و ایده‌های فلسفی را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌ها و محیط‌ها به‌طور خاصی طراحی شده‌اند تا حس ترس و تنهایی را به بازیکن منتقل کنند. Bloodborne شامل تنوع بالایی از دشمنان و باس‌فایت‌ها (boss fights) است که هر یک چالش‌های خاص خود را دارند و نیاز به استراتژی‌های متفاوت دارند.

Bloodborne.banner3

بازی کامپیوتری Bloodborne بلاد بورن یک بازی سوم شخص در ژآنر اکشن و نقش آفرینی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط استدیو FromSoftware توسعه یافته و توسط تیم Sony Computer Entertainment برای پلی‌ استیشن ۴ منتشر شده است. این بازی فقط و فقط برای PS4 آمد و با وجود دریافت جایزه های بسیار این بازی برای دیگر کنسول ها نیامد. این بازی تنها میراث باقی مونده PS4 می باشد که هرگز برای پلتفرم دیگه ای نیومد. تاریخ دقیق عرضه این بازی 24 مارس سال 2015 می باشد و در تاریخ 26 سپتامبر سال 2024 نسخه شبیه ساز PS4 برای کامپیوتر عرضه شد. بازی Bloodborne به صورت همزمان یکی از بهترین بازی های تاریخ در ژانر سولز لایک و یکی از سخت ترین بازی های سولز لایک به شمار می آید و شما دوستان عزیز می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو به راحت ترین شکل ممکن دانلود کنید و به راحتی هر چه تمام تر آن را اجرا کنید و وظیفه ی خود را به عنوان یک شکارچی انجام دهید.

6 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Bloodborne برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-69939-urlv' data-url='http://gamejs9.gamebatofiles.ir/gamejs18/Bloodborne/Bloodborne.Trailer.mp4' ></span>»

  1. سلام من گیمو از لانچر دانلود کردم ولی هر چی رو play میزنم بازی باز نمیشه چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر در حال بررسی و سعی بر این داریم نسخه بهبود یافته بهتری قرار دهیم

  2. سلام من گیمو از لانچر دانلود کردم ولی هر چی رو play میزنم بازی باز نمیشه چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر در حال بررسی و سعی بر این داریم نسخه بهبود یافته بهتری قرار دهیم
      شما وارد پوشه GAME بازی بشوید و بعد فایل Ebot را بکشید و روی لانچر بندازید

      1. سلام اینکارو کردم ولی ارور داد. ممکن هست توی دانلود بازی مشکلی وجود داشته باشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی