logo.gamebato
اگر به شما بگویند که باید جنایت های آدم کش ها را بشورید و آن ها را از بین ببرید چه حسی خواهید داشت؟ هنگامی
امتیاز:
3.9/5
اگر به شما بگویند که باید جنایت های آدم کش ها را بشورید و آن ها را از بین ببرید چه حسی خواهید داشت؟ هنگامی که با اوباش درگیر شدید،

Crime.Scene .Cleaner.banner1

دربازی Crime Scene Cleaner شما نقش یک تمیز کننده را بر عهده خواهید داشت. شما باید بعد از جنایت های تبهکاران صحنه را پاک کنید و آثار جرم را از بین ببرید. بازیکن در محیط‌های مختلفی، که هر کدام دارای داستان و رمز و رازهای خاص خود هستند، به تمیز کردن صحنه‌های جرم می‌پردازد. این بازی به صورت داستانی و به تدریج پیش می‌رود و بازیکن می‌تواند با جزئیات بیشتر از حوادث گذشته آشنا شود.

Crime.Scene .Cleaner.banner2

شما در این بازی یک پاک کننده همه فن حریف می باشید و همه جور وسایلی برای پاک کردن صحنه های جرم دارید. وسایل شما شامل این وسیله ها می شود: 1- جارو و تی که برای پاک کردن خون از سطوح و جمع‌آوری لکه‌ها می باشد. 2- دستکش‌های ایمنی برای محافظت از دستان کاربر در حین کار و جلوگیری از تماس با مواد خطرناک. 3- ضدعفونی‌کننده برای تمیز کردن و از بین بردن باکتری‌ها و بوهای نامطبوع. و در آخر کیسه‌های زباله برای جمع‌آوری و بسته‌بندی اشیاء و ضایعاتی که باید دور ریخته شوند. هر صحنه نیاز به روش‌های خاص خود برای تمیز کردن دارد. بازی Crime Scene Cleaner یک بازی در ژانر شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , این بازی یک چالش دیگر دارد , به اسم چالش‌های روانشناختی بازی به طور ضمنی بر روی تأثیرات روانی شغل نظافتچی جرم تأکید دارد و می‌تواند احساسات و واکنش‌های فرد را نسبت به جنایت و مرگ بررسی کند. این بازی می خواهد که شما بازیکن ها از یک زاویه ای دیگه ای به قضیه نگاه بکنید.

Crime.Scene .Cleaner.banner3

بازی کامپیوتری Crime Scene Cleaner یک بازی جدید در سبک شبیه سازی می باشد که حسابی شما را شگفت زده می کند , این بازی با جزئیاتی که دارد یک بازی AAA به حساب می آید و بسیار زیبا می باشد. این بازی را شرکت بازی سازی President Studio توسعه داده است و آن را کامل کرده است. این استدیو بازی سازی چندین بازی دیگر در سبک های شبیه سازی به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی جنایی , شبیه سازی , مخفی کاری , ماجراجویی , اکشن , اول شخص می باشد. این بازی در تاریخ 14 آگوست سال 2024 فقط و فقط برای کامپیوتر عرضه شده است و هنوز خبری از انتشار این بازی برای دیگر کنسول ها موجود نمی باشد. در سایت استیم این بازی در بهترین شرایط ممکن از سوی کاربران یعنی ((Overwhelmingly Positive)) قرار دارد. شما اگر به دنبال یک تجربه واقع گرایانه هستید و دوست دارید یک شبیه سازی تمام عیار را بازی کنید. بهترین جای ممکن تشریف آورید , پس همین الان این بازی را به همراه آخرین آپدیت خود از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و آن را استخراج و نصب بکنید و گندکاری های مافیا و جنایت کاران را تمیز کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی