logo.gamebato
با یادگیری تعمیر، ساخت و سفارشی سازی رایانه های شخصی در سطح بعدی، امپراتوری خود را رشد دهید. شبیه سازی عمیق تر، حالت حرفه ای ارتقا یافته و ویژگی های جدید سفارشی سازی قدرتمند را تجربه کنید. از قطعات واقعی از بیش از 40 برند سخت افزاری استفاده کنید تا کامپیوتر نهایی خود را زنده کنید.
امتیاز:
3.9/5
با یادگیری تعمیر، ساخت و سفارشی سازی رایانه های شخصی در سطح بعدی، امپراتوری خود را رشد دهید. شبیه سازی عمیق تر، حالت حرفه ای ارتقا یافته و ویژگی های جدید سفارشی سازی قدرتمند را تجربه کنید. از قطعات واقعی از بیش از 40 برند سخت افزاری استفاده کنید تا کامپیوتر نهایی خود را زنده کنید.

در PC Building Simulator 2 کسب و کار کامپیوتر شخصی خود را در Career Mode راه اندازی کنید و ساخت و تعمیر رایانه های شخصی را بیاموزید. کارگاه خود را ارتقا دهید و با بالا رفتن سطح، قفل ابزار و تجهیزات جدید را باز کنید. در حالی که برای مشتریان خود تلاش بیشتری می کنید، سود کسب کنید و بررسی های مثبت را تماشا کنید.

خلاقیت خود را در حالت ساخت رایگان آزاد کنید. از بین 1200+ قطعه برای برنامه ریزی و اجرای  ساخت یک کامپیوتر قدرتمند انتخاب کنید. خنک کننده مایع ارتقا یافته نصب کنید، CPU و GPU خود را اورکلاک کنید، و زمان بندی RAM را برای عملکرد توربوشارژ تغییر دهید. از معیارهای 3DMark و Cinebench برای آزمایش و بهینه سازی طراحی خود استفاده کنید.

PC.Building.Simulator.2.Banner2برای ایجاد تجهیزات سفارشی نهایی، نورپردازی RGB متوالی، اسپری رنگ و برچسب ها را به کامپیوتری که می سازید اضافه کنید. کارگاه خود را با دیوارها، کف ها، پوسترها و مبلمان جدید سفارشی کنید و فضای ساختمان  کسب و کار ساخت رایانه شخصی خود را از آن خود کنید.

با شبیه‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری واقعی، به ساخت‌های خود عمیق‌تر بروید. با برنامه Fan Control و دوربین حرارتی خنک‌سازی را بهینه کنید، مصرف انرژی را با Power Monitor پیگیری کنید و بلوک‌های آب سفارشی را به GPU، CPU، RAM و مادربرد اضافه کنید!

PC.Building.Simulator.2.Banner3PC Building Simulator 2 یک بازی ویدئویی شبیه سازی استراتژیک است که توسط Spiral House توسعه یافته و توسط Epic Games Publishing منتشر شده است. این بازی دنباله ی PC Building Simulator است. این بازی در 12 اکتبر 2022 برای رایانه های شخصی ویندوزی منتشر شد. این دارای بخش هایی بر اساس اجزای واقعی از مجموعه گسترده ای از مارک های تخصصی است که بازی را تایید کرده اند مانند AMD، Intel و Nvidia…

پیشنهاد می کنیم اگر مثل نویسنده، به ساختن و پرداختن به کامپیوتر های شخصی علاقه مندید این اَبَر شبیه ساز رو به هیچ عنوان از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه موجود اون رو از لینک های موجود بر روی همین صفحه از گیمباتو دانلود و نصب کنید. خلاق بمانید!

PC.Building.Simulator.2.Banner1

نسخه به روز v1.3.16 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.44GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای تمامی سنین.

دارای میانگین امتیازات 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-10400 or AMD Ryzen 5 3600 Intel Core i5-3570 or AMD FX-8350 CPU
NVIDIA GeForce GTX 1660 Super, 6 GB or AMD Radeon RX 5600 XT, 6 GB NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti, 4 GB or AMD Radeon R9 380X, 4 GB VGA
12GB 8GB RAM
8GB 8GB HDD
Windows 10 Windows 10 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی