logo.gamebato
Trine 2 داستان را زمانی آغاز می کند که Trine دوباره کشف می شود و آمادئوس جادوگر، زویا دزد و پونتیوس شوالیه را به دنیایی ناشناخته منتقل می کند، جایی که پیشرفت آنها توسط یک شخصیت مرموز به نام جادوگر نادیده گرفته می شود…
امتیاز:
3.9/5
Trine 2 داستان را زمانی آغاز می کند که Trine دوباره کشف می شود و آمادئوس جادوگر، زویا دزد و پونتیوس شوالیه را به دنیایی ناشناخته منتقل می کند، جایی که پیشرفت آنها توسط یک شخصیت مرموز به نام جادوگر نادیده گرفته می شود…

 

Trine 2 یک بازی اکشن، پازل و پلتفرمر است که در آن شما به عنوان یکی از سه قهرمانی که راه خود را از طریق خطرات ناگفته در دنیای افسانه ای خارق العاده می گذرانند، بازی می کنید. در ماجراجویی پر از دوستی، جادو و خیانت به آمادئوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا ی دزد بپیوندید. Trine 2: Complete Story به طور کامل کمپین توسعه Goblin Menace و سطح کاملاً جدید غارهای دورف قابل باز شدن را در یک افسانه قدرتمند ادغام می کند. بازی همه دارندگان Trine 2: Goblin Menace به طور خودکار به نسخه کامل داستان ارتقا می یابند.

دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای کامپیوتر | گیمباتو

ویژگی های کلیدی

نسخه کامل داستان دارای سطح کاملاً جدید بازشدنی غارهای دورف است که قهرمانان ما را به سفری در میان تونل های عمیق و تاریک پر از گدازه می برد که با افسانه های باستانی طنین انداز می شود. 20 سطح پر از ماجراجویی، پازل های مبتنی بر فیزیک، خطرات، دشمنان و ابزارها. 3 قهرمان – آمادئوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد، هر کدام مهارت های  و شخصیت های جذاب و غیره خاص خود را دارند… مهارت های جدیدی را برای کمک به قهرمانان در تلاش خود انتخاب کنید. با تیرهای آتشین با آتش اژدها مبارزه کنید یا دشمنان گابلین خود را به یخ تبدیل کنید، با سپر Kitesail در میان شکاف ها پرواز کنید، هیولاها را به ارتفاعات بالا ببرید و سپس آنها را در یک جعبه به دام بیندازید، یا با حباب گرانش خمیده زمان، سرعت دنیای بازی را کاهش دهید!

دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC | گیمباتو

Trine 2 یک بازی پلتفرم پازلی است که توسط Frozenbyte ساخته شده است. این بازی دنباله ی بازی Trine است و در دسامبر 2011 برای کامپیوتر های شخصی با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت منتشر شد. Trine 2 به سه بازیکن اجازه می دهد تا نقش های نمادین یک جادوگر، یک دزد و یک شوالیه را در حالت همکاری همزمان بازی کنند. مانند بازی اول، “Trine” عرفانی سه شخصیت را به یک موجودیت مشترک متصل کرده است، و بنابراین بازیکن تنها یک شخصیت را کنترل می کند که می تواند در هر زمان به دو شخصیت دیگر تغییر کند. هر یک از شخصیت‌ها توانایی‌های منحصر به فردی دارند: آمادئوس می‌تواند از جادو برای گرفتن اشیاء خاص در دنیای بازی استفاده کند و جعبه‌ها و تخته‌هایی بسازد تا از آنها برای دور زدن استفاده شود. زویا می تواند با تیرهای خود به اشیاء ضربه بزند و با سطوح خاصی برخورد کند. و پونتیوس در مبارزه با دشمنان قوی است، می تواند دیوارها را بشکند و پرتابه ها را با سپر خود منحرف کند. ترکیبی از این عناصر برای تکمیل هر مرحله در دنیای بازی ضروری است. این بازی زیبا را می توانید با استفاده از لینک های زیر، به صورت حجم مصرفی نیم بها و با بالاترین سرعت از وبسایت گیمباتو دانلود، نصب و اجرا نمائید.

Trine.2.Complete.Story .Banner3

نسخه Complete Story – SKIDROW
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 997MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.0GHz CPU (Dual Core recommended) CPU
ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported) VGA
1GB RAM
4.5GB HDD
Windows 8 / 7 / Vista / XP OS
DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی