logo.gamebato
SCHiM یک بازی در مورد پریدن از سایه ای به سایه دیگر در محیطی آرام و پر جنب و جوش است. این پلتفرمر سه بعدی
امتیاز:
3.9/5
SCHiM یک بازی در مورد پریدن از سایه ای به سایه دیگر در محیطی آرام و پر جنب و جوش است. این پلتفرمر سه بعدی از عناصر نور، سایه و

Schim.banner1

در بازی SCHiM شما نقش یک موجود گوگولی را بر عهده می گیرید , که شبیه به قورباغه می باشد. شما در این بازی باید در سایه ها حرکت کنید و در زیر اشیا و یا حیوانات خود را جا کنید. داستان بازی به سفر Schim در دنیای رنگارنگ و زیبا می‌پردازد که در آن هدف اصلی پیدا کردن پنهان‌شدگان و کشف اسرار مختلف است. در این بازی، بازیکنان باید با حل معماها و چالش‌های مختلف، به عبور از مراحل مختلف بپردازند. هر مرحله شامل محیط‌های متنوعی است که نیاز به تفکر خلاق و استراتژیک دارد تا بتوانند به هدف خود برسند.

Schim.banner2

در بازی SCHiM شما باید از نور خورشید دوری کنید و در سایه ها پنهان شوید. روند پیشروی نیز در این بازی به همین شکل است شما باید در زیر وسایل یا موجودات بروید , و یا در میان گل و گیاه ها قایم شوید و از گزند خورشید دور شوید. در این بازی بازیکن باید معماهای متنوع را در هر مرحله حل کند. این معماها می‌توانند شامل یافتن اشیاء خاص، ترتیب دادن اشیاء یا استفاده از مهارت‌های خاص SCHiM باشند. بازیکنان باید به دقت به جزئیات گرافیکی توجه کنند و از نقاط قوت محیط، مانند موانع یا اشیاء تعاملی، استفاده کنند. در طول بازی، ممکن است اشیاء خاصی برای جمع‌آوری وجود داشته باشند که به پیشرفت در داستان یا حل معما کمک می‌کنند. این اشیاء می‌توانند قدرت‌های ویژه‌ای را به Schim بدهند.

Schim.banner3

بازی کامپیوتری SCHiM یک بازی بسیار کم حجم و مستقل می باشد که رسالت خود را به خوبی انجام می دهد  در عین حال سرگرم کننده می باشد , دو شرکت بازی سازی Ewoud van der Werf, Nils Slijkerman این بازی را ساخته اند و آن را آماده سازی کردند و دو شرکت بازی سازی دیگر به اسم های Extra Nice, PLAYISM این بازی را به بازار عرضه کردند. این بازی در تاریخ 18 جولای سال 2024 به بازار عرضه شد. ژانرهای این بازی پلفترمر , پازل , ماجراجویی , فانتزی می باشد. این بازی نمره نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرد , اما نکته ی عجیب این بازی قیمت این بازی می باشد که با توجه به محتوا و حجم کم این بازی یک بازی گران حساب می شود. این بازی را شما می توانید فقط و فقط در یک پارت از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید , و با این موجود کوچولوی با نمک یک ماجراجویی حسابی بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی