logo.gamebato
اکشن جهان باز در Need for Speed™ Most Wanted به شما این آزادی را خواهد داد که مسیر خود را طی کنید. از پرش ها
امتیاز:
3.9/5
اکشن جهان باز در Need for Speed™ Most Wanted به شما این آزادی را خواهد داد که مسیر خود را طی کنید. از پرش ها استفاده کنید و به میانبرها

اکشن جهان باز در Need for Speed™ Most Wanted به شما این آزادی را خواهد داد که مسیر خود را طی کنید. از پرش ها استفاده کنید و به میانبرها بروید، ماشین ها را عوض کنید، آرام برانید و یا به سمت زمینی بروید که با نقاط قوت منحصر به فرد وسیله نقلیه شما مطابقت دارد. با استفاده از مهارت خود، فناوری خودروی پیشرفته تان و هزاران تُن نیتروژن، با پلیس و رقبای خود مبارزه کنید. همه چیز در مورد شما، دوستانتان و مجموعه‌ای از ماشین‌ها است. بیایید تا ببینیم چه کاری می توانید انجام دهید !

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای کامپیوتر|گیمباتو

عمل بی وقفه را تجربه کنید ! بدون منو، بدون لابی، و بدون محدودیت، فقط رقابت شدید. مسابقه دهید، بجنگید، تصادف کنید، و با سرعت دلخواه خود کاوش کنید و با انواع زیادی از کارها (و جوایز برای جمع آوری) در سراسر محیط جهان باز این بازی به کاوش بپردازید.

مهارت های مدیریت شهری خود را آزمایش کنید ! Need for Speed Most Wanted تجربه‌ای عمیق و فیزیکی ارائه می‌کند که شخصیت خودروهای دارای مجوز عالی را به نمایش می‌گذارد. سرعت های دیوانه کننده، تصادف های دیدنی، رانندگی تهاجمی، و دریفت های بزرگ را تجربه کنید.

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای کامپیوتر|گیمباتو

Need for Speed: Most Wanted یک بازی مسابقه ای جهان باز است که توسط Criterion Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. Most Wanted نوزدهمین عنوان از سری Need for Speed است و در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، پلی استیشن ویتا، iOS و اندروید منتشر گردیده است. این بازی بر خلاف راه‌اندازی مجدد Hot Pursuit که Criterion Games قبلاً توسعه داده بود، دارای مالکیت معنوی عنوان Most Wanted شد. این بازی را با استفاده از لینک های همین صفحه، می توانید به صورت رایگان و با بالاترین سرعت ممکن از وبسایت گیمباتو دانلود کنید و از انجام اون لذت ببرید.

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای کامپیوتر|گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی