logo.gamebato
وارد دنیایی شوید که کاملاً سورئال و به طرز عجیبی آشناست. با تجربه ای که با شما می ماند از روزمرگی وجودتان فرار کنید. Mosaic
امتیاز:
3.9/5
وارد دنیایی شوید که کاملاً سورئال و به طرز عجیبی آشناست. با تجربه ای که با شما می ماند از روزمرگی وجودتان فرار کنید. Mosaic یک بازی ماجراجویی مدرن مبتنی

Mosaic.banner1

بازی Mosaic زندگی روز مره شخصیت اصلی را نشان می دهد. شخصیت شما روزها از خواب بلند می شود , مسواک می زند , به سمت سرکار خود می رود و دوباره به خانه می آید و می خوابد و دوباره از فردا همین روند را تکرار می کند. دنیایی که این بازی درش روایت می شود بسیار سرد و بی روح می باشد. در این جامعه همه سیاه می پوشند و هیچ اهمیتی به دیگران نمی دهند و فقط خودشان برای خودشان مهم هستند این شخص به دلیل روزمرگی و یکنواختی زندگی‌اش، احساس تنهایی و بی‌معنایی می‌کند. بازی تلاش می‌کند تا حس خفقان و جداافتادگی از جامعه را به تصویر بکشد.

Mosaic.banner2

گیم‌پلی بازی Mosaic شامل کاوش در محیط‌ها، تعامل با دیگر شخصیت‌ها و حل معماهایی است که به پیشبرد داستان کمک می‌کنند. این بازی به شما روی سیاه پیشرفت بی قید و شرط تکنولوژی را نشان می دهد که پیشرفت تکنولوژی می تواند جامعه را به سوی انزوا ببرد. بازی Mosaic یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد , بازی در برخی از جنبه‌های خود از موسیقی و صداگذاری قوی بهره می‌برد که به عمق عاطفی تجربه افزوده است. Mosaic یک تجربه عمیق و تفکر برانگیز در مورد زندگی در دنیای مدرن و تاثیرات آن بر فردیت و احساسات انسانی است، و بازیکنان را به تفکر در مورد وجود خود و محیط‌شان وا می‌دارد.

Mosaic.banner3

بازی کامپیوتری Mosaic سعی می کند فلسفه ی زندگی را در 2 3 ساعت گیم پلی به شما نشان بدهد و اگر بخواهم راستش رو بگویم واقعا در این زمینه موفق عمل کرده است. این بازی را شرکت بازی سازی Krillbite Studio ساخته و تکمیل کرده است و کمپانی بازی سازی Raw Fury که بازی Dome Keeper را نیز ساخته است به بازار عرضه کرده است. تاریخ عرضه این بازی 5 دسامبر سال 2019 می باشد و برای پلتفرم های کامپیوتر , PS4 , NINTENDO SWITCH و XBOX ONE عرضه شد. نمره ای که منتقدان به این بازی اختصاص داده اند با توجه به گیم پلی بازی و حجم بازی , بالا می باشد. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی هستید که کم حجم و در عین حال مفهومی باشد , جای درستی آمدید و می توانید همین الان این بازی از طریق سرورهای نیم بها و پر سرعت گیمباتو دانلود کرده سپس آن را استخراج و به راحتی هر چه تمام تر نصب بکنید , و این کارمند بیچاره را از این زندگی یکنواخت نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی