logo.gamebato
پس از شکسته شدن دوباره طلسم، شهر ناتینگتون از هم پاچیده شده است و فقط زامبی های چوبی با موجودات غیر طبیعی دیگر در آن
امتیاز:
3.9/5
پس از شکسته شدن دوباره طلسم، شهر ناتینگتون از هم پاچیده شده است و فقط زامبی های چوبی با موجودات غیر طبیعی دیگر در آن مانده اند. شما باید با

دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC | گیمباتو

بازی Curse of the Deadwood بیانگر طلسمی خطرناک و نابود ناپذیر است که دوباره شهر زیبای ناتینگتون را درگیر خود کرده است. حال موجودی غیر طبیعی ولی با قلبی مهربان از نوع وودلینگ به اسم لث، قسم خورده است که هر طور شده این طلسم را نابود کند و دوباره زیبایی و نظم را به شهر خود برگرداند. او در حالی که فکر میکرد باید این مسیر را به تنهایی بگذراند، روگارد را میبیند که قصد دارد به کمک او بیاید و در کنارش به مبارزه با موجودات پلید بپردازد.

دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC | گیمباتو

بازی Curse of the Deadwood یک بازی تیراندازی کامپیوتری است که شما در دو نقش بازی خواهید کرد و کنترل دو شخصیت را میتوانید داشته باشید. کاراکتر روگارد به روی دوش های تنومند لث نشسته است و با تفنگ خود به دشمنان شلیک می کند و کاراکتر لث قدرت های غیر طبیعی بسیار قوی و کشنده ای دارد. او میتواند با یک ضربه به روی زمین، جمعیت زیادی از موجودات کوچک چوبی را نابود کند. در این راه هیجان انگیز  و خطرناک باید با هم دیگر هماهنگ باشید و در کنار هم مبارزه کنید در غیر این صورت ادامه مسیر برایتان سخت تر خواهد شد. از قابلیت های لث برای نابود کردن دشمنان نزدیکتر استفاده کنید و برای هدف های دور تر میوانید از روگارد کمک بگیرید تا با اسلحه خود آنها را نابود کند. 

دانلود بازی Curse of the Deadwood برای PC | گیمباتو

بازی استراتژیک کامپیوتری Curse of the Deadwood توسط شرکت بازی سازی Steamroller Studios ساخته و در سال 2022 توسط همان شرکت به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به لث و روگارد در این مسیر سخت کمک کنید تا پیروز شوند، همین حالا میتوانید این بازی مهیج را از سرور های پر سرعت  و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی