logo.gamebato

معرفی بهترین بازی های جنگ ستارگان

معرفی بهترین بازی های جنگ ستارگان

Star Wars یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب ترین فرنچایزهای جهان است. قدمت بازی های جنگ ستارگان تقریباً به اندازه خود فرانچایز فیلم است. با این خط داستانی جای تعجب نیست که چندین نسخه از بازی‌های Star Wars هر ساله منتشر می شود و همچنان در حال ساخت هستند. ما در این لیست بهترین بازی های این ژانر را برای شما علاقمندان به این سبک از بازی های کامپیوتری لیست کرده ایم. این شامل دنباله‌ ها، اسپین‌ آف‌ ها یا هر بازی دیگری است که عنوان جنگ ستارگان به آن متصل شده است. بنابراین، در حالی که منتظر بازی Star Wars Outlaws هستید که در 30 آگوست 2024 منتشر می شود، این لیست شما را در میان برخی از بهترین بازی های موجود برای این فرنچایز قرار می دهد. پس با گیمباتو تا پایان این مطلب همراه باشید.

10. Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic
 

_ منتشر شده: 13 دسامبر 2011
_ توسعه دهندگان: EA، BioWare، Broadsword
_ پلتفرم : PC

داستان Old Republic که توسط Broadsword Online Games اداره می شود، داستانی غنی و خارق العاده دارد. همراه با داستان سرایی عالی در سه مرحله، گیم پلی بازی مکانی مناسب برای کسانی است که از شوالیه های The Old Republic لذت می برند. تا به امروز، The Old Republic به‌ روزرسانی‌ های محتوایی منظم را دریافت می‌ کند. 

این داستان در دنیای جنگ ستارگان، اندکی پس از برقراری صلح ضعیف بین امپراتوری سیث و جمهوری کهکشانی رخ می دهد. این بازی دارای هشت کلاس مختلف است. هر یک از هشت کلاس دارای یک خط داستانی سه مرحله ای هستند که با بالا رفتن سطح شخصیت پیشرفت می کند. بازیکنان به جمهوری یا Sith ملحق می شوند. کلاس‌ های مختلف سبک‌ های متفاوتی از گیم‌ پلی را ترجیح می‌ دهند و بازی دارای گزینه‌ های سفارشی‌ سازی گسترده، دیالوگ‌ های کاملاً صدا دار، شخصیت‌ های همراه و گزینه‌ های دیالوگ مشابه دیگر بازی‌ های نقش‌آفرینی BioWare است.

9. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
 

_ منتشر شده: 5 آوریل 2022
_ توسعه دهندگان: Traveller’s Tales
_ پلتفرم(ها): نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S

حتما دلیل قانع کننده ای وجود دارد که یک بازی لگو در این لیست قرار دارد. بر خلاف هر بازی دیگری در تاریخ جنگ ستارگان بازی The Skywalker Saga به شما امکان می دهد تا در تمام داستان های اصلی بازی کنید. شاید باورکردنی نباشد، ولی می‌ توانید شخصیت‌های نمادین کل فرنچایز را بازی کنید. Skywalker Saga علیرغم اینکه یک بازی لگو است، ظاهر و احساس تازگی و هیجان انگیزی دارد و مکانیک های رزمی مناسبی دارد. اگرچه ارتقای بزرگی نسبت به جنگ ستارگان لگو در سال‌های گذشته نداشت، اما داستان قطعاً شما را جذب می‌ کند و رضایت شما را در طول بازی بدست می آورد. اگر اهل لگو هستید، حتماً Skywalker Saga را امتحان کنید.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga یک بازی اکشن ماجراجویی با موضوع لگو است که در سال ۲۰۲۲ توسط Traveller’s Tales توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر شده است. این ششمین قسمت از سری بازی های ویدئویی جنگ ستارگان لگو است. این بازی کامیپوتر تمام نه مدخل سری فیلم‌ های Skywalker Saga را با شخصیت‌ های اضافی بر اساس دیگر فیلم‌ ها و مجموعه‌ های تلویزیونی جنگ ستارگان که به‌صورت DLC منتشر شده‌ اند، اقتباس می‌ کند.

8. Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast

Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
 

_ تاریخ انتشار: 28 مارس 2002
_ توسعه دهنده: نرم افزار Raven
_ پلتفرم(ها): مایکروسافت ویندوز، سیستم عامل مک، مک او اس ایکس، گیم کیوب، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4

قبل از اینکه شاهکار Respawn Jedi را بدست آوریم، بازی Jedi دیگری وجود داشت که دشمنان را با شمشیرهای نوری از بین می برد. Jedi Outcast با ایجاد استاندارد جدیدی برای بازی های ژانر اکشن سوم شخص در دنیای جنگ ستارگان، همه چیز را تحت کنترل داشت. این بازی کمپین تک نفره کاملی را با گیم پلی غنی از داستان به ما ارائه کرد. با این حال، کلید بازی بازگشت کایل کاتارن، قهرمان داستان باورنکردنی جنگ ستارگان نیروهای تاریک از دهه 90 بود. 

7. Star Wars: Republic Commando

Star Wars: The Old Republic
 

_ تاریخ انتشار: 1 مارس 2005
_ توسعه دهندگان: LucasArts
_ پلتفرم (ها): مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 

Republic Commando که یکی از بهترین بازی‌ های اصلی Xbox محسوب می‌ شود، بسیار خوب کار کرد. زمانی که محبوبیت Rainbow Six در حال افزایش بود، بازی دقیقاً در مورد روندهای FPS ظاهر شد. به این ترتیب، LucasArts از کلون تروپرز استفاده کرد و رویکردی منحصر به فرد به بازی های سنتی جنگ ستارگان داشت. شما کنترل نیروهای کلون را در موقعیتی شبیه به جنگ های کلون به دست می گیرید. در سال 2021، این بازی یک پورت پیشرفته برای PS4 و Switch دریافت کرد که تجربه ای عالی از Clone Wars را نیز برای شما به ارمغان می آورد. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌ اکشن کامپیوتر که تا به حال ساخته شده است، در نظر گرفته شده است.

6. Star Wars Jedi Knight: Dark Forces 2

Dark Forces 2
 

_ تاریخ انتشار: 10 مهر 97
_ توسعه دهندگان: LucasArts
_ پلتفرم : مایکروسافت ویندوز

Jedi Knight: Dark Forces 2 به روش‌ های باورنکردنی بر روی نسخه قبلی خود ساخته شده است. ما کایل کاتارن را می بینیم که نه تنها با نیروی تاریکی که پدرش را کشت، دست و پنجه نرم می کند، بلکه یک حقیقت شگفت انگیز را نیز کشف می کند: ارتباط خودش با نیرو! این ماجراجویی FPS به طور یکپارچه عناصر RPG، مبارزات شمشیر نوری هیجان‌ انگیز و قدرت‌ های نیروی عالی را با هم ترکیب می‌ کند. این یک تکامل شگفت انگیز است که تحت الشعاع جانشینان خود قرار می گیرد، اما همچنین بازی چند نفره آنلاین پیشگامانه را به دنیای بازی های جنگ ستارگان معرفی کرد!

5. Star Wars: Battlefront 2

Battlefront 2
 

_ تاریخ انتشار: 17 نوامبر 2017
_ توسعه دهندگان: DICE
_ پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس وان

Star Wars Battlefront II یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی است که بر اساس فرنچایز جنگ ستارگان ساخته شده است. این چهارمین قسمت اصلی از سری Star Wars: Battlefront و دنباله ای بر راه اندازی مجدد این مجموعه در سال 2015 است. این بازی توسط DICE و با همکاری Criterion Games و Motive Studios توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در تاریخ 17 نوامبر 2017 در سراسر جهان برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی دارای هر دو حالت تک نفره و چند نفره است و در کل محتوای بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

کمپین تک نفره بازی بین فیلم‌ های Return of the Jedi و The Force Awakens تنظیم می‌ شود و شخصیت اصلی به نام Iden Versio، فرمانده یک نیروی ضربت عملیات ویژه امپراتوری به نام Inferno Squad را دنبال می‌کند که به جمهوری جدید فرار می‌ کند. پس از سرخوردگی از تاکتیک های امپراتوری کهکشانی. در بازی Star Wars Battlefront II بیشتر داستان در آخرین سال جنگ داخلی کهکشانی، قبل از شکست قطعی امپراتوری در نبرد جاکو رخ می دهد.

4. Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order
 

_ تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2019
_ توسعه دهندگان: Respawn Entertainment
_ پلتفرم(ها): پلی استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس وان، استادیا، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S

Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. داستان در دنیای جنگ ستارگان، پنج سال پس از جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیث می‌گذرد. این فیلم به دنبال Jedi Padawan Cal Kestis است که هدف امپراتوری کهکشانی قرار می گیرد و در طول کهکشان توسط تفتیش عقاید امپراتوری شکار می شود در حالی که تلاش می کند آموزش خود را تکمیل کند، با گذشته آشفته خود آشتی کند و نظم سقوط کرده جدای را بازسازی کند. بازیکن می‌ تواند از قدرت‌ های شمشیر نوری Kestis و Force برای شکست دادن دشمنان، از جمله طوفان‌، جانوران وحشی و شکارچیان جایزه استفاده کند. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از سبک طراحی سطح Metroidvania استفاده می کند که در آن به نواحی جدید دسترسی پیدا می شود زیرا Cal مهارت ها و توانایی ها را باز می کند.

3. Star Wars: Knights Of The Old Republic 2 – The Sith Lords

Knights Of The Old Republic 2
 

_ تاریخ انتشار: 6 دسامبر 2004
_ توسعه دهندگان: Obsidian Entertainment
_ پلتفرم (ها): Xbox، Microsoft Windows، Linux، OS X، Android، iOS، Nintendo Switch Knights Of The Old Republic 2 —

The Sith Lords که در بین طرفداران با نام KOTOR 2 نیز شناخته می شود، یک کلاس بالاتر از KOTOR 1 است. علیرغم ایرادات جزئی، KOTOR 2 سزاوار وقت شماست اگر هنوز بازی را امتحان نکرده اید. این یکی از بهترین تجربیات جنگ ستارگان است. به همین دلیل است که این بازی به عنوان بهترین بازی جنگ ستارگان در بین سه بازی برتر شما قرار می گیرد.

Knights of the Old Republic II پنج سال پس از وقایع بازی اول شروع می شود و داستان The Exile را دنبال می کند، یک شوالیه جدی که از فرقه Jedi تبعید شده است. در این مدت، فرقه جدای تقریباً به طور کامل توسط سیث ها از بین رفته است. بازی با بیدار شدن شخصیت اصلی از بیهوشی در تاسیسات معدن سیارکی آغاز می شود. پس از فرار بازیکن با کمک اعضای حزب خود، آنها فردی را پیدا می کنند که ده سال پیش آنها را تبعید کرده است، که قهرمان داستان را به ماموریتی می فرستد تا به دنبال جدای باقی مانده برای مبارزه با سیث ها باشد.

2. Star Wars Jedi: Survivor

Star Wars Jedi: Survivor
 

_ تاریخ انتشار: 28 آوریل 2023
_ توسعه دهندگان: Respawn Entertainment
_ پلتفرم(ها): پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس سری X|S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان

اگر Fallen Order پایه بود، پس Survivor ستون موفقیت بازی‌ های EA Star Wars بود. این بازی یک تداوم داستانی عالی را به همراه دارد.  Respawn همچنین پس از یادگیری از Fallen Order، طراحی Metroidvania خود را برای بازی بهبود بخشید. Survivor یکی از بهترین بازی های سال 2023 در نظر گرفته می شود و تأثیر زیادی در جدول زمانی جنگ ستارگان گذاشت. 

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی اکشن و ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی دنباله جنگ ستارگان Jedi: Fallen Order (2019) است که پنج سال پس از وقایع بازی قبلی اتفاق می افتد و ماجراجویی شوالیه کال کسیس را ادامه می دهد، زیرا او و دوستانش به مبارزه خود برای زنده ماندن از جنگ ادامه می دهند.

1. Star Wars: Knights Of The Old Republic

Star Wars: Knights Of The Old Republic
 

_ تاریخ انتشار: 16 جولای 2003
_ توسعه دهندگان: BioWare
_ پلتفرم (ها): Xbox، Windows، Mac OS X، iOS، Android، Nintendo Switch

چه کسی فکرش را می کرد که طی 20 سال، هیچ بازی دیگری به اندازه کافی شایسته مقام اول جنگ ستارگان نباشد؟ برخلاف هر بازی دیگری که در این فرنچایز ساخته شده بود، Knights of The Old Republic یک بازی نقش آفرینی عالی بود. بهترین بخش در مورد بازی این است که شما می توانید مسیر خود را دیکته کنید. این بازی یک مجموعه از بازی های ویدئویی نقش آفرینی اپرای فضایی است که توسط BioWare ایجاد و توسعه یافته است، که شاهد انتشار نسخه های اصلی Xbox، Xbox 360، Microsoft Windows، OS X، Xbox One، Xbox Series X/S، IOS و Android. این فرانچایز در دنیای خیالی جنگ ستارگان اثر جورج لوکاس اتفاق می افتد. این فرنچایز شامل یک سری کتاب کمیک جدید چند بعدی است. هر دو سری کمیک توسط Dark Horse Comics منتشر شده اند و به عنوان پیش درآمد بازی های ویدیویی عمل می کنند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی