logo.gamebato
Empyrion – Galactic Survival یک ماجراجویی بقا در جعبه ماسهبازی فضای باز سه بعدی است. کشتی‌های قدرتمند، ایستگاه‌های فضایی قدرتمند و شهرک‌های سیاره‌ای وسیع بسازید
امتیاز:
3.9/5
Empyrion – Galactic Survival یک ماجراجویی بقا در جعبه ماسهبازی فضای باز سه بعدی است. کشتی‌های قدرتمند، ایستگاه‌های فضایی قدرتمند و شهرک‌های سیاره‌ای وسیع بسازید تا انواع سیاره‌های مختلف را

دانلود بازی Empyrion - Galactic Survival برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Empyrion – Galactic Survival ایستگاه‌های فضایی با قابلیت‌های فراوان را پایه‌ریزی کرده و تجهیزات گسترده‌ی کاوشگری در فضا را استفاده کنید تا در سرتاسر کهکشان به جستجو بپردازید. شما باید سیارات متعدد را واکاوی کرده و اسرار نهان دنیای Empyrion را کشف کنید.

دانلود بازی Empyrion -Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Empyrion Galactic Survival که یک بازی فضایی کامپیوتر می باشد , وظیفه دارید با تهدیدات انسان‌ها، بیگانگان و خطرات بیولوژیکی مقابله کرده و در کهکشانی پر از خطرات پنهان، تلاش کنید تا زنده بمانید. با ساخت و توسعه ائتلاف‌هایتان، باید برای کسب کنترل بر تمامی مناطق منظومه شمسی مبارزه کنید و همزمان با تهدیدات خارجی، به دستیابی به تسلط کامل در این منظومه بپردازید.

دانلود بازی Empyrion -Galactic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Empyrion – Galactic Survival توسط شرکت Eleon Game Studios ساخته شده و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2020 منتشر شده است. ژانرهای این بازی فضایی , تخیلی , جهان باز , بقا می باشد. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده در کهکشان ماجراجویی کنید و تهدید ها را خنثی کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی