logo.gamebato
یک ماجراجویی ترسناک بقا با دوربین ثابت سوم شخص. از حضور بترسید، موجودی اسرارآمیز که نمی توانید با آن مبارزه کنید: هوشیار باشید، پنهان شوید،
امتیاز:
3.9/5
یک ماجراجویی ترسناک بقا با دوربین ثابت سوم شخص. از حضور بترسید، موجودی اسرارآمیز که نمی توانید با آن مبارزه کنید: هوشیار باشید، پنهان شوید، به آرامی نفس بکشید… مکان

رادانلود بازی Song of Horror برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Song of Horror حول محور یک خانواده و یک تحقیق مرموز می‌چرخد. Daniel Noyer شخصیت اصلی این بازی می باشد. شخصیت های دیگری هستند که در این 5 قسمت این بازی , گاهی اوقات کنترل آن ها را در دست می گیرید و در کل 13 شخصیت قابل بازی موجود می باشد. داستان با ناپدید شدن هوشر و خانواده اش شروع می شود سپس یکی از همکارهای او به دنبال می رود , که او پس از وارد شدن به خانه هوشر هیچ خبری ازش نمی شود. شما باید وارد این خونه بشوید اما مواظب باشید چون انگار تاریکی در این خونه خفته است که هر کسی را که وارد این خونه می شود را می بلعد.

Song.of .Horror.banner2

بازی Song of Horror یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , و همان طور که در بالا نیز گفته شد بازی شامل چندین شخصیت قابل بازی است که هر کدام دارای توانایی‌ها و نقاط قوت مختص به خود هستند. هر یک از این شخصیت‌ها به نوعی به داستان متصل هستند و بازیکنان باید از آن‌ها استفاده کنند تا معماها را حل کنند و از تهدیدات موجود در خانه مطلع شوند. خانه قدیمی محیط اصلی بازی، یک خانه بزرگ و ترسناک با اتاق‌ها، زیرزمین‌ها و حیاط‌های مختلف است. به جرات می توان گفت که زیر زمین ترسناک ترین لوکیشن این بازی می باشد , این منطقه بخشی تاریک و ترسناک از بازی است که معمولاً دارای صداهای عجیب و غریب ازش می آید و اتفاق های یهویی رخ می دهد. .اتاق‌های پنهان: برخی از اتاق‌ها دارای رازهای خاصی هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید معماها را حل کرده یا از موانع عبور کنید.

دانلود بازی Song of Horror برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Song of Horror که معنای فارسی آن آواز وحشت می باشد یک بازی در سبک Psychological Horror می باشد که حسابی شما را زهره ترک می کند. ناگهان از لای جرز دیوارها خون بیرون می پاشد و یا اشیا درون خونه به سوی شما پرتاب می شود خلاصه بخوام به عرض شما برسانم این بازی از عنصر جامپ اسکر بسیار زیاد استفاده می کند. این بازی را کمپانی بازی سازی Protocol Games ساخت و مراحل توسعه این بازی را کامل کرد. سپس این بازی را استدیو بازی سازی Raiser Games برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه کرد. این بازی از منتقدان نمره خوبی دریافت کرده است و کاربران سایت استیم نظرات مثبتی در مورد این بازی داده اند. شما دوستان عزیز و همراهان سایت گیمباتو اگر به دنبال یک بازی ترسناک و مخوف هستید , همین الان این بازی را بدون فوت وقت از سرورهای سریع سایت گیمباتو به همراه آخرین آپدیت هایش دانلود کرده و آن را استخراج و نصب بکنید , امیدوارم از وارد شدن به این خانه پشیمان نشوید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی