logo.gamebato
یک ویروس کشنده در سپتامبر 1998 شهر راکون را به هرج و مرج فرو می‌برد و شهر را در گرفتار زامبی‌های گوشت‌خوار می‌کند. در خیابان‌ها،
امتیاز:
3.9/5
یک ویروس کشنده در سپتامبر 1998 شهر راکون را به هرج و مرج فرو می‌برد و شهر را در گرفتار زامبی‌های گوشت‌خوار می‌کند. در خیابان‌ها، زامبی‌ها برای نجات یافتگان تهدیدناک

Resident.Evil 2.banner1

داستان بازی Resident Evil 2 در شهر نفرین شده راکون سیتی رخ می دهد , همه چیز از یک شب سرد در تاریخ سپتامبر سال 1998 شروع می شود , همه چیز در این شهر عادی به نظر می رسد تا صداهای ترسناکی از شهر بلند می شود , بله درست متوجه شدید مردم شهر به زامبی تبدیل شده اند. شخصیت شما در این بازی یعنی Leon S. Kennedy اولین شب کاری خود را به عنوان پلیس در راکون ستیی آغاز کرده است که مصادف می شود با وحشتناک ترین شب تاریخ این شهر. 

Resident.Evil 2.banner2

در بازی شما می توانید انتخاب کنید داستان را با شخصیت Leon S. Kennedy یا Claire Redfield جلو ببرید که هر کدام دارای تفاوت های در مسیر بازی هستند . در این بازی معماها و قفل های وجود دارند که شما برای باز کردن آن ها باید محیط را خوب بگردید تا بتوانید کلید قفل را پیدا کنید و یا اگر قفل حرفی بود در برخی از نامه های که پیدا میشه می توان رمزش را به دست آورد. بازی Resident Evil 2 یک بازی در ژانر ترسناک برای کامپیوتر می باشد , محیط های بازی شامل انواع محل‌های متروکه، ادارات ترسناک، بیمارستان‌های متروکه و زندان‌های تاریک و وحشتناک است. و در آخر باید به انواع زامبی ها اشاره کرد بیشتر از آن ها که زامبی های معمولی هستند اما با پیشروی کردن در بازی با گونه هایی مثل Lickers و Plant 43 Zombies و بدتر از همه Mr.X اشاره کرد که در بیشتر مواقع فقط باید از دست آن فرار کرد.

Resident.Evil 2.banner3

بازی کامپیوتری Resident Evil 2 نسخه باز سازی شده همین بازی با همین اسم می باشد که در سال 1998 به بازار عرضه شد. این بازی در زمانی عرضه شد که همه طرفداران سری بازی رزیدنت اویل از این مجموعه به دلیل عمکلرد بدش دلسرد شده بودند اما این بازی و بازی Resident Evil 7: Biohazard توانستند آبروی این سری بازی را برگردانند. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , اکشن , تیراندازی , دلهره آور , هیجان انگیز , پازل , سوم شخص می باشد و برای کنسول های نسل هشتم , نهم , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شد. شرکتی که این بازی را ساخته است , معرف حضور همه می باشد. CAPCOM Co., Ltd توانست با وجود قیمت گران 40 دلاری هم نمره بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرد و هم در استیم در وضعیت Overwhelmingly Positive قرار بگیرد. شما کاربران عزیز می توانید در صورت تمایل , نسخه بازسازی بسیار خوش ساخت این بازی را از طریق لینک های مستقیم که در پایگاه داده گیمباتو قرار گرفته است به صورت نیم بها دانلود کرده و آن را استخراج و اجرا کنید , سعی کنید از شهر راکون سیتی جان سالم در ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی