logo.gamebato
بازی BATMAN: ARKHAM CITY بتمن: شهر آرکام در سبک اکشن, ماجراجویی و از زاویه سوم شخص روایت می شود. داستان بازی در شهر آرکام اتفاق می افتد جایی که بتمن در زندان شهر گیر افتاده و باید برای نجات جان خود تلاش کند و راز پشت یک نقشه شوم را که توسط سرپرست مرکز، هوگو استرنج تنظیم شده است، کشف کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی BATMAN: ARKHAM CITY بتمن: شهر آرکام در سبک اکشن, ماجراجویی و از زاویه سوم شخص روایت می شود. داستان بازی در شهر آرکام اتفاق می افتد جایی که بتمن در زندان شهر گیر افتاده و باید برای نجات جان خود تلاش کند و راز پشت یک نقشه شوم را که توسط سرپرست مرکز، هوگو استرنج تنظیم شده است، کشف کند.

دانلود بازی Batman: Arkham City برای کامپیوتر

Batman: Arkham City یک بازی سبک اکشن, ماجراجویی و از دید سوم شخص است که در سال ۲۰۱۱ توسط Rocksteady Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی اکشن کامپیوتر که از بتمن ابرقهرمان کامیکس الگو گرفته است، دنباله ای بر بازی ویدیویی بتمن: پناهگاه آرکام در سال 2009 و دومین قسمت از سری بتمن: آرکام است. آرکام سیتی از افسانه های طولانی مدت کمیک الهام گرفته شده است. در خط داستانی اصلی بازی، بتمن در شهر Arkham زندانی می‌ شود، یک زندان فوق‌ العاده که محله‌ های فقیر نشین شهری گاتهام سیتی خیالی را در بر می‌ گیرد. او باید راز پشت یک نقشه شوم را که توسط سرپرست مرکز، هوگو استرنج تنظیم شده است، کشف کند.

Batman Arkham City.banner1

بازی بتمن: شهر آرکام از منظر سوم شخص با تمرکز اصلی بر توانایی‌ های جنگی و مخفی کاری بتمن، مهارت‌ های کارآگاهی و ابزارهایی که می‌توانند در مبارزه و اکتشاف استفاده شوند، ارائه شده است. بتمن می‌تواند آزادانه در زندان Arkham City حرکت کند، با شخصیت‌ ها تعامل داشته باشد و مأموریت‌ ها را بر عهده بگیرد و با پیشروی در داستان اصلی یا به‌ دست آوردن تجهیزات جدید، قفل مناطق جدید را باز کند. بازیکن می تواند ماموریت های جانبی را به دور از داستان اصلی انجام دهد. Catwoman متحد بتمن یکی دیگر از شخصیت های قابل بازی است که کمپین داستانی خودش را دارد که موازی با طرح اصلی بازی است.Batman Arkham City.banner2

در طول بازی BATMAN: ARKHAM CITY گیمر می تواند در طول بازی بی صدا و مخفیانه حرکت کند و با استفاده از ترکیبی از ابزارها و حرکات مخفیانه به دشمنان حمله کند و آنها را از پای درآورد. قهرمان داستان بتمن می تواند از شنل خود برای سر خوردن در اطراف شهر، شیرجه زدن به سمت پایین و حرکت به سمت بالا برای طولانی کردن پرواز خود استفاده کند، و می تواند از طناب جمع کننده تفنگ برای اتصال به مکان های مرتفع و دور از دسترس بهره ببرد. در قالب بتمن، بازیکن می‌ تواند از یک حالت بصری که عناصر مورد علاقه را روی صفحه برجسته می‌ کند، مانند وضعیت شخصیت، کلکسیون‌ ها، و سرنخ‌ ها استفاده کند. این حالت همچنین برای انجام فعالیت‌ های پزشکی قانونی مانند ردیابی منبع تیر تفنگ تک تیرانداز استفاده می‌شود. همچنین بازیکن به یک پایگاه داده جنایی درون بازی که شامل پازل های پزشکی قانونی و همچنین شبکه ای برای هک کردن فرکانس های ارتباطی دسترسی دارد.Batman Arkham City.banner3

بازی اکشن Batman: Arkham City  تقریباً 40 ساعت گیم پلی دارد که کمپین اصلی آن 25 ساعت و ماموریت های فرعی 15 ساعت به طول می انجامد. مأموریت‌ های فرعی، شخصیت‌ های برجسته‌ ای از جهان بتمن را به تصویر می کشد. بیشتر این چالش‌ ها شامل جمع‌آوری غنائم پنهان شده در شهر از طریق استفاده از ابزارهایی برای غیرفعال کردن تله‌ ها و موانع است. اگر بازیکن در ابتدا تجهیزات لازم برای تکمیل پازل را نداشته باشد، می‌ تواند غنائم Riddler را روی نقشه درون بازی علامت‌ گذاری کند. همچنین چالش‌ های محیطی وجود دارد که بازیکن را ملزم می‌کند تا معماها را با مکان‌ یابی یک مورد یا مکان خاص حل کند، و علامت‌ های سؤالی را که در اطراف شهر نقاشی شده‌ اند، پیدا کند، پس از انجام تعدادی چالش، بتمن باید یک گروگان غیرنظامی را که در یکی از تله‌ های مرگ ریدلر نگه داشته شده بود، نجات دهد. اگر علاقمند به این سبک بازی هستید, هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از وب سایت گیمباتو دانلود کنید.

دانلود بازی Batman: Arkham City GOTY v1.1 (38264)-GOG:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 1.7GB Download
دانلود فیت گرل Batman: Arkham City Game of The Year Edition-FitGirl:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 1.4GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 2 جایزه بفتا
17 برنده و 28 نامزدی در مجموع

شرکت توسعه دهنده: Rocksteady Studios
شرکت انتشار دهنده: Warner Bros. Interactive Entertainment
ژانر: اکشن,ماجراجویی
تاریخ انتشار بازی: 07/09/2012
تاریخ انتشار کرک: 17/10/2013
زبان: انگلیسی

رده سنی مجاز: 16 سال به بالا

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+ Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+ CPU
ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB VGA
2GB RAM 2GB RAM RAM
17GB 17GB HHD
Windows XP, Vista, 7 Windows XP, Vista, 7 OS
DirectX®: 9.0c DirectX®: 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی