logo.gamebato
تبدیل به یک نیمه خدای قدرتمند شوید و در جنگی بین فرشتگان و شیاطین در یک توکیوی نابود شده بجنگید. در طول سفر خود متحدان
امتیاز:
3.9/5
تبدیل به یک نیمه خدای قدرتمند شوید و در جنگی بین فرشتگان و شیاطین در یک توکیوی نابود شده بجنگید. در طول سفر خود متحدان جدیدی بسازید، در نبردهای شدید

دانلود بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance برای کامپیوتر | گیمباتو

Shin Megami Tensei V: Vengeance یک بازی نقش‌آفرینی و مبارزه است که در دنیایی پس از اتحاد به جایی که شیاطین و موجودات فراطبیعی متواری هستند، اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک نوجوان جوان به نام Nahobino باقرار گرفته‌اید که بیرون از این دنیای مخفی به دنبال هویت خود و مبارزه با شیاطین است. در این بازی شما می‌توانید شیاطین را فراخوانی کنید، با آن‌ها تحالف ببندید و در محیط‌های مختلفی مبارزات را تجربه کنید. شما باید تصمیم‌های استراتژیکی بگیرید، شیاطین قوی را به دست بیاورید و در مقابل تهدیدها و چالش‌های دشوار ایستادگی کنید تا دنیای خود را نجات دهید.

دانلود بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance برای کامپیوتر | گیمباتو
 

در بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance، شخصیت پردازی از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید شخصیت Nahobino را به دلخواه خود تنظیم کنید، از جمله انتخاب استایل مبارزه، توانایی‌ها و شیاطینی که با آنها تحالف می‌بندید.در مبارزات، شما می‌توانید از توان‌های شخصیت خود و شیاطینی که فراخوانی می‌کنید استفاده کنید تا در مقابل دشمنان خود مقاومت کنید. شیاطین دارای توانایی‌ها، مقاومت‌ها و ضعف‌های خاصی هستند که باید با استراتژی مناسب به آنها حمله کنید. همچنین، شما می‌توانید از ترکیب توانایی‌های شخصیت و شیاطین برای ایجاد استراتژی‌های منحصر به فرد و برتری در مبارزات استفاده کنید. در کل، با استفاده از استراتژی‌های مناسب، توانایی‌های شخصیت و شیاطین، می‌توانید در مبارزات با دشمنان خود موفق شوید و به پیروزی در بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance دست پیدا کنید.

دانلود بازی Shin Megami Tensei V: Vengeance برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Shin Megami Tensei V: Vengeance توسط شرکت بازی سازی ATLUS ساخته شده و شرکت بازی سازی SEGA آن را در تاریخ 13 ژوئن سال 2024 به بازار عرضه کرده است. این بازی نمره فوق العاده ی 90 را از منتقدان دریافت کرده است و یکی از پدیده های امسال در گیم به شمار می آید. این بازی در سبک Turn-Based می باشد و مبارزات شما در نبردها از این سیستم پیروی می کند. ژانرهای دیگر این بازی نقش آفرینی , مبارزه ای , ماجراجویی , سوم شخص می باشد. میانگین نظرات کاربران استیم نسبت به این بازی خیلی خیلی مثبت بوده است و در شرایط ((Overwhelmingly Positive)) می باشد. این بازی برای پلتفرم های کنسول های نسل هشتم , نهم , کامپیوتر و Nintendo Switch عرضه شده است. این بازی به دلیل داشتن قفل Denuvo هنوز برای کامپیوتر کرک نشده است اما هکرها توانسته اند نسخه Nintendo Switch این بازی را با شبیه ساز برای کامپیوتر عرضه بکنند , شما هم در صورت داشتن تمایل می توانید این بازی فوق العاده در کمترین زمان ممکن از سرورهای پر سرعت گیمباتو دانلود کرده این بازی را دانلود کرده نصب و استخراج کنید و شیطان های رو به رویتان را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی