logo.gamebato
در Heavy Rain یا باران شدید، معمار، و پدر اتان مارس به یک کارآگاه خصوصی، یک روزنامه‌نگار و یک مامور اف‌بی‌آی در مسابقه‌ای با زمان
امتیاز:
3.9/5
در Heavy Rain یا باران شدید، معمار، و پدر اتان مارس به یک کارآگاه خصوصی، یک روزنامه‌نگار و یک مامور اف‌بی‌آی در مسابقه‌ای با زمان می‌پیوندند تا پسرش را از

دانلود بازی Heavy Rain برای PC | گیمباتو

Heavy Rain یک بازی تعاملی درام و اکشن ماجراجویی است که در آن بازیکن چهار شخصیت مختلف را از منظر سوم شخص کنترل می کند. هر شخصیت قابل بازی ممکن است بسته به اقدامات بازیکن، که یک خط داستانی منشعب ایجاد می کند، بمیرد. در این موارد بازیکن با رویدادهای زمانی ای مواجه می شود که نیاز به واکنش سریع دارند. بازی به چند صحنه تقسیم می شود که هر صحنه بر روی یکی از شخصیت ها متمرکز است.

دانلود بازی باران سنگین Heavy Rain برای PC | گیمباتو

نگه داشتن R2 کاراکتر را به جلو می برد و آنالوگ سمت چپ جهت را کنترل می کند. تعامل با محیط با فشار دادن اعلان های حساس به متن روی صفحه، استفاده از بیلبیلک آنالوگ مناسب و انجام حرکات کنترلی Sixaxis با DualShock 3 یا 4 انجام می شود. همچنین سطوح دشواری وجود دارد که بازیکن می تواند در هر نقطه از بازی آن را تغییر دهد. یک صفحه انتخاب فصل عملکرد پخش مجدد صحنه ها را ارائه می دهد. با PlayStation Move، بازیکن از کنترلرهای حرکت و ناوبری یا DualShock و کنترلرهای حرکتی استفاده می کند.

دانلود بازی Heavy Rain برای کامپیوتر | گیمباتو

باران سنگین (به انگلیسی: Heavy Rain) یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی تعاملی با موضوعی درام در سال ۲۰۱۰ است که توسط Quantic Dream توسعه یافته و توسط Sony Computer Entertainment منتشر شده است. در این بازی چهار قهرمان داستان درگیر معمای قاتل اوریگامی هستند، یک قاتل زنجیره ای که از دوره های طولانی باران برای غرق کردن قربانیان خود استفاده می کند. بازیکن با انجام اقدامات برجسته شده روی صفحه مربوط به حرکات روی کنترلر و در برخی موارد، انجام یک سری رویدادهای زمانی سریع، با بازی تعامل می کند. تصمیمات و اقدامات بازیکن در طول بازی روی روایت تاثیر می گذارد. دیوید کیج، توسعه‌دهنده بازی، فیلمنامه 2000 صفحه‌ای را نوشت، چهار سال ساخت را کارگردانی کرد، برای تحقیق در مورد محیط به فیلادلفیا سفر کرد و قصد داشت آنچه را که در بازی فارنهایت در سال 2005 وجود داشت، بهبود بخشد. آهنگساز نورماند کوربیل موسیقی متن را نوشت که در استودیو ابی رود ضبط شد. Heavy Rain یک موفقیت تجاری بود و تا ژانویه 2018 5.3 میلیون دستگاه فروخت. به عقیده ی بسیاری Heavy Rain هیچگاه کهنه نخواهد شد. پس اگر اشتیاق به تجربه ی این داستان هیجان انگیز هستید، می توانید انواع نسخه های منتشر شده از آن را با بالاتری سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده، به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی