بازی Stray Gods: The Roleplaying Musical , خدایان داستان عاشقانه. آدم کشی. شماره های موسیقی؟! در دنیایی که خدایان یونانی در میان ما مخفی شده
بازی Stray Gods: The Roleplaying Musical , خدایان داستان عاشقانه. آدم کشی. شماره های موسیقی؟! در دنیایی که خدایان یونانی در میان ما مخفی شده اند، نقش گریس را بازی

دانلود بازی Stray Gods: The Roleplaying Musical برای کامپیوتر | گیمباتو

خلاصه داستان در بازی Stray Gods: The Roleplaying Musical ، بازیکنان نقش گریس را بر عهده می‌گیرند، فردی که دانشگاه را رها کرده و خود را متهم به قتل آخرین الهه می‌بیند. گریس باید بی گناهی خود را به پانتئون خدایان یونانی متشکل از آتنا، آپولو، پرسفونه و آفرودیت، همه در عرض هفت روز ثابت کند. این بازی یک بازی همه چیز تمام موزیکال می باشد که در آن لایه های از عشق و درام را نیز می بینید.

دانلود بازی Stray Gods: The Roleplaying Musical برای کامپیوتر

شخصیت های بازی “Stray Gods: The Roleplaying Musical” دارای توانایی های جادوی منحصر به فردی هستند که می توانند باعث شود تا به صورت هوشمندانه و استراتژیک در مواجهه با تهدیدها عمل کرده و مهار کنند. این یک بازی کامپیوتری در ژانر ماجراجویی می باشد ,  هر شخصیت دارای قدرت های ویژه ای است که می توانند از آنها برای مبارزه و جلوگیری از تهدید هایی نظیر شیاطین و ارواح شرور استفاده کنند. علاوه بر این، شخصیت ها می توانند با استفاده از قدرت های خود، در جستجوی گنجینه های پنهان، حل کردن رموز و پیوستن به اتحادیه ها برای مبارزه با خطرات در جهان جادویی اقدام کنند.

دانلود بازی Stray Gods: The Roleplay برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Stray Gods: The Roleplaying Musical یک بازی Choices Matter می باشد که شما می توانید در آن ماجراجویی خود را انتخاب کنید این بازی از نطر بصری بسیار چشم نواز می باشد , توسط شرکت بازی سازی Summerfall Studios ساخته شده و آن را توسعه داده است و توسط شرکت بازی سازی Humble Games به بازار عرضه شده است. شرکت بازی Humble Games کارنامه نسبتا درخشانی دارد و بازی SIGNALIS در کارنامه خود دارد. تاریخ انتشار بازی 9 آگوست سال 2023 می باشد و ژانرهایش موزیکال , ماجراجویی , فانتزی , درام , عاشقانه می باشد. این بازی را می توانید در 3 پارت که توسط هکرهای گروه RUNE منتشر شده است را از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده آن را به راحتی نصب و اجرا کنید و در یک ماجراجویی با الهه ها بی گناه بودن خود را ثابت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی