logo.gamebato
رویدادهای این بازی در سال 2009، یعنی ۶ سال پس از نابود شدن شرکت آمبرلا رخ داده‌است. کریس ردفیلد به سازمان «B.S.A.A» پیوسته بود. کریس
امتیاز:
3.9/5
رویدادهای این بازی در سال 2009، یعنی ۶ سال پس از نابود شدن شرکت آمبرلا رخ داده‌است. کریس ردفیلد به سازمان «B.S.A.A» پیوسته بود. کریس توسط این سازمان برای بررسی

 دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Resident Evil 5، شخصیت‌های اصلی کریس ردفیلد و شوا آلومار هستند. داستان اصلی بازی در صحراهای آفریقا آغاز می‌شود، جایی که کریس به همراه یک اتومبیل نظامی به سوی Kijuju در حال حرکت است. در Kijuju، او با شوا همکاری می‌کند. ماموریت اصلی این دو نفر، دستگیر کردن شخصی به نام ریکاردو اروینگ است که قصد دارد یک سلاح Bio Organic را در بازار سیاه به فروش برساند.

Resident.Evil 5.Gold .Edition.banner2

در بازی Resident Evil 5 که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , هر چه مراحل رو پیش می برید متوجه رازهای تاریک می شوید و این که واقعا چه کسی پشت پرده و مسئول این اتفاق ها می باشد , در این بازی شما باید با زامبی های بسیار هوشمند که اگاهی بسیار بالایی دارند بجنگید و بعضی از آن ها نیز دارای ابعاد بزرگ هستند پس برای بقای خود تلاش کنید و زمانی که همه را از سر راه خود برداشتید آماده نبرد با شرورترین و قوی ترین شخصیت سری بازی های Resident Evil باشید.

Resident.Evil 5.Gold .Edition.banner3

بازی کامپیوتری Resident Evil 5 توسط استدیو کپکام ساخته شده و توسعه یافته است , همین کمپانی بازی سازی این بازی را در ماه سپتامبر سال 2009 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی ترسناک , اکشن , تیراندازی , بقا و سوم شخص می باشد. نمره بسیار بسیار خوبی نیز از منتقدان سایت متاکریتیک دریافت کرده است. شما می توانید همین الان نسخه Gold Edition این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و برای آخرین بار در برابر آلبرت وسکر افسانه ای بایستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی