«Ryse: Son of Rome» داستان ماریوس تیتوس، سرباز جوان رومی را روایت می‌کند که شاهد قتل خانواده‌اش به دست راهزنان بربر است، سپس به همراه
«Ryse: Son of Rome» داستان ماریوس تیتوس، سرباز جوان رومی را روایت می‌کند که شاهد قتل خانواده‌اش به دست راهزنان بربر است، سپس به همراه ارتش روم برای انتقام به

«Ryse: Son of Rome» داستان ماریوس تیتوس، سرباز جوان رومی را روایت می‌کند که شاهد قتل خانواده‌اش به دست راهزنان بربر است، سپس به همراه ارتش روم برای انتقام به بریتانیا سفر می‌کند. ماریوس که به سرعت در رتبه‌ها بالا می‌رود، باید در تلاش برای انتقام گرفتن، رهبر مردان و مدافع امپراتوری شود – سرنوشتی که او به زودی کشف می‌کند تنها می‌تواند بسیار نزدیک‌تر به خانه محقق شود…

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای کامپیوتر | گیمباتو

درباره Ryse: پسر روم

به قلب امپراتوری روم سفر کنید و بی‌رحمی نبرد را تجربه کنید، زیرا «Ryse: Son of Rome» با پشتیبانی از رزولوشن باشکوه 4K به رایانه شخصی می‌آید. Ryse در ادامه میراث Crytek برای بازی‌های پیشگامانه، سخت‌افزار رایانه‌های شخصی را به مرزهای خود می‌رساند و در عین حال بازیکنان را به عمق درام خونین روم باستان می‌کشاند.

“Ryse: Son of Rome” یک داستان اکشنماجراجویی همه جانبه از مبارزه، بی رحمی و قهرمانی است. داستان یک سرباز رومی بی باک به نام ماریوس تیتوس را دنبال می کند که برای انتقام قتل خانواده اش به ارتش می پیوندد و به عنوان قهرمانی ظاهر می شود که باید برای نجات امپراتوری روم بجنگد.

«Ryse: Son of Rome» بازآفرینی سینمایی امپراتوری روم، مردمان، درگیری‌ها و مناظر آن را با جزئیات خیره‌کننده ارائه می‌کند و بی‌رحمی و شدت جنگ رومی را با جزئیاتی عمیق زنده می‌کند.

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای کامپیوتر | گیمباتو

تجربه کامل Ryse

نسخه رایانه شخصی «Ryse: Son of Rome» تجربه کاملی را ارائه می دهد و نسخه اصلی Xbox One را با تمام DLC هایش همراه می کند.

استفاده کامل از کامپیوتر

بازی 4K یک جهش دیگر در کیفیت گرافیکی برای گیمرهای رایانه شخصی است و Ryse ویترینی عالی است برای آنچه اکنون در بازی های رایانه شخصی سطح بالا امکان پذیر است. «Ryse: Son of Rome» از قدرت CRYENGINE و جدیدترین فناوری بازی کامپیوتر های پیشرفته استفاده می‌کند تا درگیری را در امپراتوری روم را به نحوی به نمایش بگذارد که قبلاً آن را ندیده‌اید.

غوطه وری سینمایی نسل بعدی

داستان انتقام ماریوس از طریق پیشرفت‌های جدید در ضبط عملکرد زنده می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد با شخصیت‌های باورنکردنی واقعی تعامل کنند.

دانلود بازی Ryse Son of Rome برای کامپیوتر | گیمباتو

توصیه می کنیم تجربه ی این شاهکار بصری مهندسین و مبدعین Crytek را با ما در گیمباتو همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی