logo.gamebato
بازی World of Warcraf وارکرفت در سبک نقش آفرینی و به صورت چند نفره آنلاین می باشد از محبوبترین بازی این سبک است که جنگ
امتیاز:
3.9/5
بازی World of Warcraf وارکرفت در سبک نقش آفرینی و به صورت چند نفره آنلاین می باشد از محبوبترین بازی این سبک است که جنگ بین دو قبیله را روایت

دانلود بازی World of Warcraf برای کامپیوتر

World of Warcraf یک بازی نقش‌ آفرینی برای کامپیوتر با قابلیت اجرای آنلاین چند نفره و گروهی است که در سال 2004 توسط استدیو معروف Blizzard منتشر شد. داستان این بازی در دنیای فانتزی Azeroth اتفاق می‌ افتد، تقریباً چهار سال پس از رویداد های بازی قبلی این سری. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا یک آواتار شخصیت بسازند و بازیکن می تواند دنیای بازی را از دید سوم یا اول شخص کاوش کنند، همچنین گیمر می تواند به گشت و گذار در مناظر، مبارزه با هیولاهای مختلف، تکمیل ماموریت ها و تعامل با شخصیت های غیر بازیکن بپردازند. یا سایر بازیکنان این بازی بازیکنان را تشویق می‌ کند تا با هم کار کنند تا ماموریت‌ ها را کامل کنند، وارد سیاه‌ چال‌ ها شوند و در نبرد بازیکن در مقابل بازیکن  شرکت کنند. 

world of warcraft.banner2

بازی وارکرفت را می‌ توان به صورت انفرادی و بدون تعامل با دیگران نیز انجام داد. این بازی در درجه اول بر پیشرفت کاراکتر تمرکز دارد، که در آن بازیکنان امتیاز تجربه کسب می کنند تا شخصیت خود را ارتقا دهند تا آنها را قدرتمند تر کنند و با استفاده از ارز درون بازی برای به دست آوردن تجهیزات بهتر، در میان سایر سیستم های بازی، آیتم ها را خریداری و بفروشند.

برای ورود به بازی، گیمر باید سروری را انتخاب کند که در بازی به آن قلمرو گفته می شود. انواع قلمروهای موجود عبارتند از: نرمال که یک قلمرو از نوع معمولی که در آن گیم پلی بیشتر بر روی شکست دادن هیولاها و تکمیل ماموریت ها متمرکز است، با مبارزات بازیکن در مقابل بازیکن و هر نقش آفرینی اختیاری است. قلمرو نقش‌ بازی که مانند یک قلمرو عادی  عمل می‌ کند، اما بر نقش‌ بازی‌ های درون شخصیتی تمرکز دارد. بازیکنان می‌ توانند شخصیت‌ های جدیدی را در همه قلمروهای منطقه بسازند، و همچنین می‌ توان شخصیت‌ های از قبل تعیین‌ شده را با پرداخت هزینه بین قلمروها جا به‌ جا کند.

world of warcraft.banner1

در بازی WORLD OF WARCRAFT همانطور که شخصیت ها بیشتر توسعه می یابند، استعدادها و مهارت های مختلفی را به دست می آورند، که گیمر را ملزم می کند تا توانایی های آن شخصیت را بیشتر تعریف کند. شخصیت‌ ها می‌ توانند دو حرفه اصلی را انتخاب کنند مانند خیاطی، آهنگری یا جواهرسازی … مانند پوست انداختن یا معدن. شخصیت‌ ها همچنین می‌ توانند هر سه مهارت ثانویه را بیاموزند: یعنی باستان‌ شناسی، آشپزی، و ماهیگیری.

world of warcraft.banner3

در این بازی از چندین عنصر فانتزی و علمی تخیلی، از جمله گریفون، اژدها، الف ها، زامبی ها، گرگینه ها، دیگر هیولاهای ترسناک، سفر در زمان، سفینه های فضایی و جهان های بیگانه استفاده شده که فضای بازی را جذابتر و هیجان انگیز تر می کند. برخی از چالش‌ های موجود در World of Warcraft، بازیکنان را ملزم می‌کند تا برای تکمیل آن‌ ها با هم گروه شوند. اینها معمولاً در سیاه‌ چال‌ هایی اتفاق می‌ افتد که گروهی از شخصیت‌ ها می‌ توانند با هم وارد شوند. سیاه چال ها در سراسر دنیای بازی پخش شده اند و برای شخصیت های مختلف طراحی شده اند. یک سیاه چال معمولی به پنج شخصیت اجازه می دهد تا به عنوان بخشی از یک گروه وارد شوند. برخی از سیاه چال ها به بازیکنان بیشتری نیاز دارند تا با هم گروه شوند که با برخی از سخت ترین چالش ها روبرو شوند. علاوه بر چالش‌ های حمله مبتنی بر سیاه‌ چال، چندین موجود در محیط معمولی بازی وجود دارند که برای حمله‌ ها طراحی شده‌اند. برای دانلود بازی جذاب WORLD OF WARCRAFT با گیمباتو همراه شوید.

نسخه v12152020  FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی