logo.gamebato
Fabledom که در یک دنیای افسانه ای سالم می گذرد، یک سازنده آرام شهر است. از رشد شهرک خود لذت ببرید، با همسایگان خود تعامل
امتیاز:
3.9/5
Fabledom که در یک دنیای افسانه ای سالم می گذرد، یک سازنده آرام شهر است. از رشد شهرک خود لذت ببرید، با همسایگان خود تعامل داشته باشید و از پادشاهی

دانلود بازی Fabledom برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Fabledom شما فرمانروایی یک قلمرو را در اختیار دارید , شما باید باید نقش خود را به عنوان پادشاه این سرزمین خوب بازی کرده و با استراتژی های درست مردم خود را در سلامت کامل نگه دارید. در این بازی علاوه بر چالش های اقتصادی که نیازمند استراتژی های خوب می باشد چالش های نظامی نیز مطرح می شود , شما باید از این سرزمین در برابر هیولاهای جادویی محافظت کنید و این موجودات را از بین ببرید. 

دانلود بازی Fabledom برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Fabledom یک بازی در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر می باشد , شما در این بازی اختیار کامل دارید پس از منابع های با ارزش بهره ببرید اقتصاد خود را شکوفا کنید. می توانید انواع کسب و کارها را راه اندازی کنید برای مثال تئاتر و خیلی از کارهای هیجان انگیز دیگر را می توانید برای مردم خود انجام کنید. سرزمین شما همسایه های زیادی دارد که شما می توانید با آن ها تعامل کرده و در زمینه های نظامی و اقتصادی به هم کمک کنید , این تعامل ها به شما کمک بسیاز زیادی خواهد کرد چون دشمن های شما هیولاهای ترسناک و جادوگران بد ذات هستند.

دانلود بازی Fabledom برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Fabledom یک بازی بر پایه های اقتصاد , ساخت و ساز می باشد این بازی را شرکت بازی سازی Grenaa Games ساخته و دو کمپانی بازی سازی Dear Villagers و Doyoyo Games این بازی را به بازار عرضه کرده اند. این بازی نظر کاربران استیم را به خود جلب کرده است و منتقدان نیز نمره خوبی به این بازی داده اند. ژانرهای این بازی شهر سازی , فانتزی , استراتژیک , شبیه سازی , جنگی می باشد. اگر به دنبال یک بازی کم حجم در عین حال سرگرم کننده هستید پس لحظه ای تعلل نکنید و این بازی را به همراه آخرین آپدیت های خود از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و سپس آن را به راحتی نصب کرده آپدیت هایش را اعمال کرده و به راحتی نصب و اجرا کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی