logo.gamebato
Borderlands به عنوان اولین عنوان در یک مجموعه کاملاً جدید اکشن علمی تخیلی، بهترین عناصر عناوین اکشن اول شخص Gearbox Software را با شخصی‌سازی بازیکن و مبارزه وابسته به وسائط نقلیه ترکیب می‌کند. Borderlands دارای یک سیستم تولید محتوای منحصر به فرد است که امکان تنوع تقریباً بی پایان در ماموریت ها، محیط ها، دشمنان، سلاح ها، رها کردن آیتم ها و شخصی سازی شخصیت ها را فراهم می کند.
امتیاز:
3.9/5
Borderlands به عنوان اولین عنوان در یک مجموعه کاملاً جدید اکشن علمی تخیلی، بهترین عناصر عناوین اکشن اول شخص Gearbox Software را با شخصی‌سازی بازیکن و مبارزه وابسته به وسائط نقلیه ترکیب می‌کند. Borderlands دارای یک سیستم تولید محتوای منحصر به فرد است که امکان تنوع تقریباً بی پایان در ماموریت ها، محیط ها، دشمنان، سلاح ها، رها کردن آیتم ها و شخصی سازی شخصیت ها را فراهم می کند.

دانلود بازی Borderlands Game of the Year برای کامپیوتر | گیمباتو

Borderlands در اصل یک تجربه مشارکتی است که به چندین بازیکن اجازه می دهد تا یک تجربه بازی مشابه را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. بازیکنان می توانند آزادانه در هر زمان به بازی های یکدیگر بپیوندند یا آنها را ترک کنند، یا انتخاب کنند که کاملاً در حالت تک نفره بازی کنند. Borderlands دارای انیمیشن‌های شخصیتی شبیه به زندگی حقیقی، فیزیک بی‌درنگ و وسایل نقلیه قابل تنظیم و سفارشی سازی است. می توان به جرأت گفت که Borderlands اولین بازی ای بوده که اکشن تیراندازی اول شخص دیوانه کننده را با پیشرفت شخصیت های نقش آفرینی در دسترس ترکیب می کند. یا به زبان ساده تر؛ یک تیراندازی نقش آفرینی است!

دانلود بازی Borderlands Game of the Year برای PC | گیمباتو

کمربند هایتان را قفل کنید، وسایل خود را بارگیری کنید و آماده شوید تا با جنون روبرو شوید. برای جنون مهیب آماده شوید! به عنوان یکی از چهار مزدور “شاد با ماشه” بازی کنید و هر چیزی که در سر راه شما قرار دارد را از میان بردارید! Borderlands با اکشن اعتیادآور، مبارزات تیراندازی اول شخص دیوانه کننده، زرادخانه عظیم سلاح، عناصر RPG و چهار نفره Co-Op، یک تجربه موفقیت آمیز است که تمام هماورد های بازی های تیراندازی مدرن را به چالش می کشد. Borderlands شما را در نقش یک مزدور در سیاره بی‌قانون و متروک پاندورا قرار می‌دهد که مشتاق یافتن انباری افسانه‌ای از فناوری بیگانه قدرتمند معروف به The Vault (و یا همان طاق/گنبد که گنجی در آن مدفون شده) است.

دانلود بازی Borderlands Game of the Year برای PC | گیمباتو

Borderlands یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی از سال 2009 است که توسط شرکت Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است.  این اولین بازی از سری Borderlands است. نسخه ی ویرایش ارتقا یافته ی Borderlands Game of the Year Enhanced Edition این بازی در آوریل 2019 در سراسر جهان منتشر شد و داستان بازی بر روی یک گروه چهار نفره از “شکارچیان طاق” متمرکز است که به سیاره دوردست پاندورا سفر می کنند تا به دنبال “Vault” باشند، که شایعه شده است حاوی فناوری پیشرفته بیگانگان و سایر موارد ثروت بسیار ارزشمند است. شکارچیان هنگام مبارزه با حیات وحش وحشی پاندورا و راهزنان و قانون شکنانی که جمعیت سیّاره را تشکیل می دهند، سرنخ هایی را برای یافتن گنبد یا همان Vault جمع می کنند و در نهایت با هم متحد می شوند تا از رسیدن شرکت اطلس و نیروهای شبه نظامی با بودجه خصوصی آن جلوگیری کنند. اگر تجربه این شاهکار را تا به امروز از دست داده اید، پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت به انجام و تجربه ی این اثر بپردازید. برای این کار کافیه تا از طریق لینک های زیر آخرین و کامل ترین نسخه ی موجود از بازی سرزمین های مرزی را با بالاترین سرعت از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و پس از استخراج و نصب آن به لذت بردن از این شاهکار بپردازید.

 

نسخه ریمستر Enhanced Edition – PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 1.68GB Download
نسخه ریمستر Enhanced Edition – FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.68GB Download
کرک تمامی نسخه ها به جز PLAZA
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 7.23MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای بزرگسالان با حداقل 17 سال سن.

دارای میانگین امتیازات 81 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

دارای عنوان Game of the Year در سال 2009.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4GHz or equivalent processor with SSE2 support CPU
256MB video ram or better (GeForce 7 series or higher/Radeon HD3000 series or higher) VGA
1GB (2GB for Vista) RAM
8GB or More HDD
Windows XP/Vista OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی