logo.gamebato
در این بازی جاه طلبانه تاکتیکی نوبتی، به یک تیم زبده متشکل از اپراتورهای ویژه متحد در فرانسه تحت اشغال نازی ها فرمان دهید که
امتیاز:
3.9/5
در این بازی جاه طلبانه تاکتیکی نوبتی، به یک تیم زبده متشکل از اپراتورهای ویژه متحد در فرانسه تحت اشغال نازی ها فرمان دهید که در آستانه D-Day ویران می

دانلود بازی Classified: France '44 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Classified: France ’44 بازیکنان در نقش یک سرباز نیروی متفقین در ماموریت‌های مختلف در حال آزادی فرانسه از نیروهای آلمان نازی هستند. آن‌ها باید با استفاده از تاکتیک‌های نظامی و استراتژی‌های خود، به دشمنان حمله کرده و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهند تا به پیروزی برسند. در طول داستان، بازیکنان با شخصیت‌های مختلف، مأموریت‌های متنوع و وقایع تاریخی واقعی روبه‌رو می‌شوند.

دانلود بازی Classified: France '44 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Classified: France ’44 یک بازی در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر می باشد دارای ماموریت‌های متنوع می باشد بازی حاوی مجموعه‌ای از ماموریت‌های متنوع است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا مهارت‌های تاکتیکی و نظامی خود را به چالش بکشند.سیستم تاکتیکی این بازی نیز جالب می باشد , Classified: France ’44 دارای سیستم تاکتیکی پیشرفته‌ای است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا استراتژی‌های مختلف را برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند. و بازی دارای محیط‌های جنگی واقع‌گرا می باشد که شامل مناظر طبیعی، ساختمان‌ها و بسترهای جنگی متنوعی می‌شود.

دانلود بازی Classified: France '44 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Classified: France ’44 یک بازی در ژانرهای استراتژیک , نقش آفرینی , تاریخی , جنگی , اکشن , مخفی کاری می باشد. بازی جدید سال 2024 می باشد که در 5 مارس امسال به بازار عرضه شده است. شرکت سازنده این بازی Absolutely Games می باشد که وظیفه توسعه این بازی را بر عهده داشته است و کمپانی بازی سازی Team17 این بازی را به بازار عرضه کرده است. شما نیز می توانید همین الان این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به عنوان یکی از نیروی های متفقین در برابر آلمان نازی بجنگید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی