logo.gamebato
محدودیت‌های مهارت‌های رزمی خود را فشار دهید و بر توانایی‌های جدید تسلط پیدا کنید تا در دنیای دوبعدی غیرخطی نابخشودنی پیشرفت کنید. با تاریکی بی
امتیاز:
3.9/5
محدودیت‌های مهارت‌های رزمی خود را فشار دهید و بر توانایی‌های جدید تسلط پیدا کنید تا در دنیای دوبعدی غیرخطی نابخشودنی پیشرفت کنید. با تاریکی بی امان روبرو شوید که می

دانلود بازی moonscars برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Moonscars ، شما باید بر توانایی‌های جدید خود تسلط پیدا کنید و با تاریکی بی‌انتها روبرو شوید. با انتقال از محدودیت‌های رزمی خود، در دنیای دو بعدی آموزش‌هایی جدید بیاموزید. . ابتدا باید سقوط کنید و از تجربه‌های آزمایشی خود استفاده کنید تا به تبدیل شدن به یک جنگجوی ماهر برسید. کاوش در سایه‌ها و اسراری پنهان در مهتاب، جهانی دو بعدی پیچیده را برای شما به ارمغان می‌آورد که توسط یاس و ناامیدی زخمی شده است.

دانلود بازی moonscars برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Moonscars که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد در نبردهای چالش برانگیز بازی “Moonscars”، مهارت‌ها و رفلکس‌های خود را تقویت خواهید کرد و باید با شمشیر خود به دشمنان حمله کرده و آن‌ها را شکست دهید. از سلاح‌های ویژه استفاده کنید و به جادوگران خود دستور دهید. داستان فانتزی جذابی در این بازی وجود دارد که با پیچیدگی‌ها و تناوب‌های متنوع همراه است. با کشف جهان‌های پنهان و بررسی حقیقت خود، دوست دارید پاداش خود را به دست آورید. مدیریت خاطرات خیانت، رنج و انتقام شما را در داستان‌ها راهنمایی خواهد کرد تا عبرتی ارزشمند یاد بگیرید.

دانلود بازی moonscars برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی moonscars یک بازی کامپیوتری می باشد که توسط استدیو Black Mermaid توسعه یافته است و کمپانی بازی سازی Humble Games آن را در 27 سپتامبر سال 2022 به بازار عرضه کرده است. سبک های این بازی اکشن , پلتفرمر , مبارزه ای می باشد. نمره 75 را از منتقدان دریافت کرده است اما مورد استقبال شدید کاربران استیم قرار گرفته است. شما نیز می توانید این بازی پلتفرمر زیبا را که در سبک Soulslike نیز می باشد را همین الان از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و در تاریکی بی پایان هیولاها را از بین ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی