logo.gamebato
بازی The Magic Circle در ژانر اکشن, ماجراجویی و شبیه سازی طراحی شده و در یک محیط سندباکس اتفاق می افتد، اما حاوی ترکیبی از حل پازل، مبارزه غیر مستقیم و اکتشاف است. گیمر این توانایی را دارد که دشمنان، اشیاء و سایر موارد موجود در بازی را به دام بیاندازد تا عملکرد آنها را بر عهده بگیرد و موجود را اصلاح کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی The Magic Circle در ژانر اکشن, ماجراجویی و شبیه سازی طراحی شده و در یک محیط سندباکس اتفاق می افتد، اما حاوی ترکیبی از حل پازل، مبارزه غیر مستقیم و اکتشاف است. گیمر این توانایی را دارد که دشمنان، اشیاء و سایر موارد موجود در بازی را به دام بیاندازد تا عملکرد آنها را بر عهده بگیرد و موجود را اصلاح کند.

دانلود بازی The Magic Circle برای کامپیوتر

The Magic Circle, دایره جادویی یک بازی ویدیویی در ژانر اکشن, ماجراجویی و شبیه سازی است که توسط تیم مستقل آمریکایی Question برای مایکروسافت ویندوز، OS X، لینوکس توسعه و منتشر شده است. بازی در درجه اول در یک محیط سندباکس اتفاق می افتد، اما حاوی ترکیبی از حل پازل، مبارزه غیر مستقیم و اکتشاف است.

دانلود بازی The Magic Circle برای کامپیوتر | گیمباتو

بازیکن این توانایی را دارد که دشمنان، اشیاء و سایر موارد موجود در بازی را به دام بیاندازد تا عملکرد آنها را بر عهده بگیرد و موجود را اصلاح کند. توابعی که جمع آوری می کنید می تواند به هر شی یا موجود دیگری داده شود تا مینیون هایی ایجاد کند که از بازیکن دفاع کند یا به او کمک کند بر موانع و معماهای خاصی غلبه کند. تمام تصمیمات بازیکن تاثیر زیادی خواهد داشت. بازی دارای عناصر متافیکشنال است.

دانلود بازی The Magic Circle برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی اکشن کامپیوتر The Magic Circle، بازیکن نقش یک آزمایش‌ کننده QA را بر عهده می‌ گیرد که برای کمک به آماده‌ سازی نسخه نمایشی برای یک بازی استخدام شده است. بازیکن ظاهر خود را در جهان به عنوان چشمانی شناور می کند که قادر به تغییر محیط است. این بازی دارای امتیاز 80 از 100 در وب سایت بررسی مجموع متاکریتیک است. در جشنواره بازی های مستقل 2016 نامزد جایزه برتری در روایت شد. طبق گفته جردن توماس از Question، تا مارس 2016، این بازی تنها حدود 16500 واحد فروخته است، که او آن را “ناپایدار” خواند و به عدم تلاش برای بازاریابی بازی نسبت داد.

دانلود بازی The Magic Circle برای کامپیوتر | گیمباتو

شما قهرمان یک بازی فانتزی اول شخص ناتمام هستید که در جهنم توسعه به دام افتاده اید. طراحان آنقدر بلاتکلیف هستند که هیچ قدرتی به شما نداده اند. با کمک یک صدای مرموز بی‌ جسم باید ابزارهای توسعه بازی را از دست این «خدایان» بی‌ ارزش بگیرید و در حین حرکت، بیشتر داستان کمیک تاریک را کشف کنید. به جای پازل های سنتی با یک راه حل واحد، وضعیت ناقص هر محیط سوالی است که شما به روش خود به آن پاسخ می دهید. خلاقیت های طراحان را به دام بیندازید، رفتارهای آنها را بدزدید، و دوباره آنها را با هم ترکیب کنید تا این دنیای در حال پیشرفت را کاوش کرده و بر آن مسلط شوید. در ادامه می توانید این بازی را به صورت رایگان از سایت گیمباتو دانلود نمایید.

دانلود بازی The Magic Circle برای کامپیوتر | گیمباتو

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 892MB Download
نسخه Update 1 to 4
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 16.3MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد

کسب امتیاز میانگین 79 از 100 در سایت منتقدین متاکریتیک.

برنده 1 جایزه

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
 AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz or better, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor or better CPU
NVIDIA 8800GT 512MB graphics card or better, ATI Radeon HD4830 512MB graphics card or better NVIDIA 7800GT 256MB graphics card or better, ATI Radeon X1900 256MB graphics card or better that supports Shader Model 3 and has at least 256 MB of VRAM VGA
4GB 2GB RAM
2GB Available 2GB Available HHD
Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی