logo.gamebato
در طی یک فاجعه‌ی عظیم، جهان به نابودی کامل رسیده است و به عنوان یک نجات‌یافته، وظیفه‌ی شما این است که از آخرین پناهگاه بشریت،
امتیاز:
3.9/5
در طی یک فاجعه‌ی عظیم، جهان به نابودی کامل رسیده است و به عنوان یک نجات‌یافته، وظیفه‌ی شما این است که از آخرین پناهگاه بشریت، برج Dharma، بالا بروید. در

دانلود بازی Ghostrunner - Project_Hel برای PC | کامپیوتر

در بازی Ghostrunner شاهد آخرین تلاش ها برای بازگردانی اوضاع به دوره قبلی هستیم اما چطوری؟در این بازی اکشن کامپیوتر , یک قهرمان پیشرفته با شمشیری فوق‌العاده، تاریخ را به چالش کشیده و خون بی‌گناهان را به ریخته شدن کشانده است. او توانایی‌های غیرطبیعی در اختیار دارد که می‌تواند دشمنان را به صورت فیزیکی و در دنیای مجازی نابود کند. این پایان بزرگ برای هر قدرتی که به استغلال انسان پرداخته بود، یک درس تلخ است.

دانلود بازی Ghostrunner - Project_Hel برای PC | کامپیوتر

هدف اصلی در بازی Ghostrunner، شکست دشمنان در طبقات بالایی برج و دستیابی به ارباب اصلی در طبقه آخر است. گیم پلی این بازی بسیار سریع و هیجان‌انگیز است و شما را به دروازه‌هایی از دنیای بی‌نظیر هدایت می‌کند. جلوه‌های بصری بازی با استفاده از یک استایل منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند که در هیچ بازی دیگری به همچین نمونه‌ای برخورد نمی‌کنید. انگار که یک فستیوال از نور، سایه و چراغ‌های نئون در حال رقص و نمایش مرگ و نابودی است که جلوی چشمان ما باز می‌شود.

دانلود بازی Ghostrunner - Project_Hel برای PC | کامپیوتر

بازی Ghostrunner که در سال 2020 توسط استدیوهای All in! Games , 3D Realms , One More Level ساخته شد و توسط کمپانی 505 Games آن را به بازار عرضه کرد این بازی در ژانرهای اکشن و تخیلی می باشد و نسخه Ghostrunner – Project_Hel در سال 2022 منتشر شد که شما همین الان می توانید این نسخه را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در مقابل این دیکتاتوری قد علم کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی