در تلاش برای زنده ماندن، شهر وسیع و ویران شده جریکو را کاوش کنید. با تهدیدات وحشیانه در نبردهای وحشیانه و غیرقابل بخشش مبارزه کنید،
در تلاش برای زنده ماندن، شهر وسیع و ویران شده جریکو را کاوش کنید. با تهدیدات وحشیانه در نبردهای وحشیانه و غیرقابل بخشش مبارزه کنید، دست و پاهای حریفان را

دانلود بازی The Surge 2 برای PC | گیمباتو

The Surge 2 در آینده‌ای دیستوپیایی روایت می‌شود که در آن انسان‌ها منابع جهان را به پایان رسانده‌اند و منجر به شرایط اجتماعی و محیطی متشنج می‌شود که بشر را در آستانه انقراض قرار می‌دهد. CREO، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری، تلاش‌هایی برای بازیابی محیط زیست انجام می‌دهد، اما با طولانی شدن کار، فرآیند دوم توسعه می‌یابد، Project UTOPIA، وسیله‌ای برای استفاده از نانیت‌ها برای تکمیل سریع‌تر پروژه اما هزینه زندگی 95 درصد از افراد بشریت را به همراه دارد.نانیت های پشت این پروژه احساساتی می‌شوند، تبدیل به یک فرآیند سرکش می‌شوند و با رای دادن هیئت مدیره CREO علیه استفاده از آنها ، باعث خرابی سیستم می‌شوند و هر ماشین و انسان متصل به شبکه CREO را می‌کشند یا فاسد می‌کنند. بعد از آن پروژه UTOPIA سپس توسط یک سیستم خودکار راه اندازی می شود که حاوی نانیت های Rogue Process است.

دانلود بازی The Surge 2 برای پی سی | گیمباتو

The Surge 2 یک بازی کامپیوتری اکشن نقش آفرینی است که از منظر سوم شخص انجام می شود. این بازی دارای یک مکانیسم شخصیت آفرین است که به بازیکنان اجازه می دهد ظاهر و جنسیت آواتار قابل بازی خود را شخصی سازی کنند. بازیکنان می‌توانند از انواع سلاح‌های نزدیک زن برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند، که به توسط آن اندام‌های آن‌ها را می‌توان به صورت جداگانه هدف قرار داده و حذف کرد. بازیکنان همچنین می توانند از حملات طفره بروند و از حملات جلوگیری کنند، که بازیکنان را مستلزم می سازد تا سلاح مجهز خود را به درستی زاویه دهند. پهپادهای جنگی و مواد مصرفی مانند حسگرهای زیستی نیز می توانند مستقر شوند. هنگامی که بازیکنان حریفان خود را می کشند یا تکه تکه می کنند، می توانند سلاح ها، زره ها یا فناوری های باقی مانده از آنها را جمع آوری و تجهیز کنند. شهر جریکو، محیط بازی، مسیرهای جایگزینی را ارائه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آزادانه آن‌ها را کشف کنند. در بازی، بازیکنان با شخصیت‌های غیر قابل بازی متفاوتی روبرو می‌شوند و باید انتخاب‌های متفاوتی انجام دهند که بر جهان و داستان بازی تأثیر می‌گذارد.

دانلود بازی The Surge 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

The Surge 2 یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی در سال ۲۰۱۹ است که توسط Deck13 Interactive توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و آمازون لونا منتشر شده است. این بازی دنباله ی بازی The Surge منتشر شده در سال 2017 است. نسخه ی The Kraken موجود از این بازی به همراه تمام الحاقیات و آخرین به روزرسانی منتشر شده برای آن، هم اکنون در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده داده شده تا شما کاربران گرامی بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود نموده ، سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی