logo.gamebato
در Haven park فلینت باشید که تمام تلاشش را می کند تا چراغ پارک مادربزرگش را روشن نگه دارد و آن را به مکانی برای
امتیاز:
3.9/5
در Haven park فلینت باشید که تمام تلاشش را می کند تا چراغ پارک مادربزرگش را روشن نگه دارد و آن را به مکانی برای لذت بردن از کمپینگ ها

دانلود بازی Haven Park برای پی سی | گیمباتو

Haven Park یک بازی ماجراجویی کامپیوتری در مورد کاوش در یک جزیره کوچک است. شما در نقش فلینت بازی می کنید، یک پرنده زرد جوان که وظیفه دارد پارک مادربزرگش را بازسازی کند. در دوران پیری، او نتوانسته است پارک را راه‌اندازی کند و به شما نیاز دارد که برای ساختن و ترمیم کسب‌وکار شلوغ‌اش، مصالح بسازید. Haven Park که توسط Fabian Weibel توسعه یافته است، به داستانی آشنا از انتقال یک میراث نسلی می پردازد.

دانلود بازی Haven Park برای PC | گیمباتو

همانطور که در پارک قدم می زنید، مکان های جدیدی را روی نقشه خود باز می کنید. نکته کوچکی که هست این است که تنها راه برای دانستن اینکه کجا هستید این است که یک پست شماره دار پیدا کنید یا از نشانه ها استفاده کنید. به نوعی، بسیار شبیه به دنبال کردن یک نقشه بررسی مهمات است، و به عنوان یک پیاده روی مشتاقانه.

دانلود بازی Haven Park برای کامپیوتر | گیمباتو

Haven Park یک بازی مستقل در سال 2021 است که توسط Fabien Weibel توسعه یافته و توسط Fabien Weibel و Mooneye Studios منتشر شده است. این بازی در تاریخ 5 آگوست 2021 برای استیم، نینتندو سوییچ، itch.io و GOG منتشر شد و نسخه آزمایشی پیش از انتشار آن در تاریخ 17 ژوئن 2021 در Steam در دسترس قرار گرفت. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی که به صورت فشرده سازی شده مهیا گردیده و به پایگاه داده های وبسایت گیمباتو افزوده شده را می توانید از طریق لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به راحتی آن را نصب و اجراء نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی