با Lumote، شیک‌ترین موجود بیولومینسانس، در این پلتفرم پازل سه بعدی زیبا آشنا شوید. کنترل ساکنان جهان را در تلاش برای به دست آوردن کنترل
با Lumote، شیک‌ترین موجود بیولومینسانس، در این پلتفرم پازل سه بعدی زیبا آشنا شوید. کنترل ساکنان جهان را در تلاش برای به دست آوردن کنترل از Mastermote در اعماق بزرگ

دانلود بازی Lumote: The Mastermote برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Lumote اثری در مورد رویایی دو قدرت متضاد هم است که هر دو در تلاش برای بدست گرفتن کنترل وضعیت هستند. یکی توسط لوموت و دیگری هم توسط مسترموت کنترل می شود. شما لوموت هستید و توان این را دارید که پرش انجام داده و چیزها را بگیرید. شما وظیفه دارید که کنترل ساکنین جهان Motes را در اختیار گرفته و از توانایی های آن برای پیشرفت خود استفاده کنید.

دانلود بازی Lumote: The Mastermote برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Lumote که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , بازی Lumote دارای دنیای بزرگ است و همه‌ی تلاش های شما در راه رسیدن و برتری بر مسترموت خواهد بود. محیط انبوه و بزرگی از شش برج بزرگ و بیش از پنجاه معما، انتظار شما را می کشد. هر برجک نشان دهنده تسلط شما روی یکی از Mote ها است و با گذر از این برجک ها، مجموعه ای از معماهای جدید برای شما باز می شود. همه ی آن ها را حل کنید و فراموش نکنید که رنگ آبی برای شما زندگی خواهد آورد.

دانلود بازی Lumote: The Mastermote برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Lumote: The Mastermote Chronicles که در سال 2020 منشتر شد این بازی توسط شرکت های Luminawesome Games Ltd. ساخته و کمپانی Wired Productions آن را منتشر کرده است. ژانرهای این پلتفرمر , ماجراجویی , جهان باز , پازل می باشد. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و رنگ های قرمز را نابود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی