logo.gamebato
بازی Death Stranding در سبک اکشن می باشد و داستان بازی در ایالات متحده و به دنبال یک رویداد فاجعه بار اتفاق می افتد که
امتیاز:
3.9/5
بازی Death Stranding در سبک اکشن می باشد و داستان بازی در ایالات متحده و به دنبال یک رویداد فاجعه بار اتفاق می افتد که باعث شد موجودات مخرب و

دانلود بازی Death Stranding برای کامپیوتر

Death Stranding یک بازی اکشن برای کامپیوتر است که توسط Kojima Productions ساخته شده است. این بازی توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی استیشن 4 در نوامبر 2019 و توسط 505 Games برای ویندوز در جولای 2020 منتشر شد. داستان بازی در ایالات متحده و به دنبال یک رویداد فاجعه بار است که باعث شد موجودات مخرب و عجیب و غریب شروع به پرسه زدن در زمین کنند. گیمر کنترل سام پورتر بریج (نورمن ریدوس) را بر عهده دارد، سام وظیفه دارد تدارکات را به مستعمرات جدا کرده و آنها را از طریق یک شبکه ارتباطی بی‌ سیم وصل کند.

Death Stranding Directors Cut.banner1

 

Death Stranding یک بازی اکشن است که در یک جهان باز اتفاق می افتد و شامل توابع آنلاین ناهمزمان است. کوجیما از Death Stranding به عنوان اولین “بازی رشته” یاد می کند، یک سبک اصلی که با ترکیب عناصر اجتماعی در بازی مشخص می شود. در این بازی بازیکن کنترل سام بریج، باربر شرکتی به نام BRIDGES را بر عهده دارد. بازیکن وظیفه دارد محموله های تدارکاتی را به شهرهای مختلف جدا شده موسوم به KNOT، و همچنین محققان و بقای جدا شده تحویل دهد، در حالی که آنها را به یک سیستم ارتباطی معروف به شبکه Chiral متصل کند. بازیکن توسط شرکت و گیرندگان بر اساس عملکرد آنها (از جمله از طریق “لایک” مشابه شبکه های اجتماعی)، از جمله اینکه آیا محموله تحویل داده شده است یا خیر، و سالم بودن آن در میان عوامل دیگر ارزیابی می شود.

Death Stranding Directors Cut.banner3

 

این امتیازات، به نوبه خود، برای بالا بردن آمار بازیکن، مانند ثبات و ظرفیت وزن، و افزایش جایگاه آنها در مکان ها و شخصیت ها (که می تواند پاداش ها را بهبود بخشد) استفاده می شود. نحوه بسته‌ بندی محموله توسط بازیکن، و وزن کلی که حمل می‌ شود، بر توانایی سام برای حرکت در محیط‌ ها تأثیر می‌گذارد. دشمنان اصلی بازیکن عبارتند از موجودات ماورایی معروف به چیزهای ساحلی ، MULE (فرقه ای از باربران سرکش و راهزن) و Demens. BT ها توسط بارانی به نام “timefall” احاطه شده اند که با افزایش سرعت زوال به زره و محموله بازیکن آسیب می رساند. BTها معمولاً نامرئی هستند، اما لباس سم مجهز به یک حسگر رباتیک است که در بازی به آن “odradek” گفته می شود که به سمت BT های مجاور اشاره می کند، و بازیکن می تواند سپس منطقه را اسکن کند تا آنها را آشکار کند.

Death Stranding Directors Cut.banner2

 

داستان بازی در ایالات متحده آخرالزمانی می گذرد، جایی که یک رویداد فاجعه آمیز به نام “Death Stranding” باعث به وجود آمدن (“BTs”) شد – موجودات نامرئی که از “ساحل” سرچشمه می گیرند. BT ها از طریق مردگان ایجاد می شوند و هنگامی که یک انسان زنده را مصرف می کنند، انفجاری در مقیاس یک بمب هسته ای ایجاد می کنند که به عنوان “voidout” شناخته می شود. آنها همچنین بارانی به نام “Timefall” تولید می کنند که به سرعت پیر می شود و به هر چیزی که می رسد آن را نابود می کند. این وقایع به زیرساخت های کشور آسیب می رساند و باعث می شود که جمعیت باقیمانده آن به مستعمرات دور افتاده معروف به “شهرهای گره” محدود شوند، که باقی مانده “شهرهای متحد آمریکا” را تشکیل می دهند. گیمباتو این بازی جذاب و اکشن را به صورت رایگان در اختیار دوستدارن به این سبک از بازی قرار می دهد. با ما همراه باشید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی