logo.gamebato
با تمام سرعت ممکن رانندگی کنید و با دقت کافی موانع را پشت سر بگذارید. دنیا در پشتتان درحال فروپاشی است. اگر به شما برسد
امتیاز:
3.9/5
با تمام سرعت ممکن رانندگی کنید و با دقت کافی موانع را پشت سر بگذارید. دنیا در پشتتان درحال فروپاشی است. اگر به شما برسد اتفاق خوشایندی برایتان نخواهد افتاد

دانلود بازی Neodash برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Neodash با سرعت هرچه بیشتر که میتوانید از موانع عبور کنید و سعی کنید به چیزی بخورد نکنید، دنیا در پشت سرتان درحال خراب شدن است و اگر به شما برسد، اتفاق خوشایندی برایتان نخواهد افتاد. شما در کره ماه قرار دارید و برای جان سالم بدر بردن از این شرایط باید با تمام سرعت و دقت کافی رانندگی کنید. تنها رقیب شما در این بازی، زمین پشت سرتان است که دارد فرو میریزد. 

دانلود بازی Neodash برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Neodash یک بازی مسابقه ای کامپیوتری است که محیط بازی در فضا شکل گرفته و مسیر مسابقه به موسیقی پس زمینه واکنش های جالبی نشان میدهد. در بازی بیش از 45 سطح وجود دارد که هر سطح، سختی و موانع مختص به خود را دارد. برای اینکه بتوانید به سطح هاردکور برسید باید در های مخفی قرمز را پیدا کنید. پس از هر مرحله امتیاز شما افزایش پیدا میکند و میتوانید ماشین خود را با لوازم جدید تر و قوی تر شخصی سازی کنید.

دانلود بازی Neodash برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی فانتزی کامپیوتری Neodash  توسط تیم بازی سازی Axan Gray در سال 2022  توسعه یافته. برای تجربه ای خاص و هیجانی زیاد همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و با تمام سرعت ممکن رانندگی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی