شطرنج! یکی از محبوب ترین بازی های جهان، به تازگی حتی بهتر هم شده است! Pure Chess Grandmaster Edition جشنی خیره کننده از بهترین بازی
شطرنج! یکی از محبوب ترین بازی های جهان، به تازگی حتی بهتر هم شده است! Pure Chess Grandmaster Edition جشنی خیره کننده از بهترین بازی استراتژیک تمام دوران است…

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition برای پی سی | گیمباتو

Pure Chess Grandmaster Edition شامل انواع ست های شطرنج و قطعات شطرنج منحصر به فرد با طراحی زیبا، از عتیقه تا امروزی است. یک ست شطرنج و تنظیمات متناسب با سبک مورد علاقه ی همه در این بازی کامپیوتری وجود دارد. در این بازی 9 ست شطرنج با جزئیات و دقت خیره کننده ایجاد و تعبیه شده است. 6 مکان به زیبایی به تصویر کشیده شده است. Pure Chess Grandmaster Edition بی شکا از بهترین بازی های کامپیوتری شبیه سازی شطرنج محسوب می گردد.

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition برای PC | گیمباتو

آموزش جامعی که به شما تکنیک های پایه، متوسط و پیشرفته شطرنج را می آموزد نیز در این بازی گنجانده شده تا جنبه ی آموزشی آن نیز ارتقا یابد. Pure Chess ابتدا برای پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3 منتشر شد. نسخه PS3 بازی فقط از طریق دانلود دیجیتال از طریق فروشگاه پلی استیشن در دسترس است. نسخه PS3 بازی Pure Chess در 11 آوریل 2012 در اروپا و در 29 می 2012 در آمریکای شمالی منتشر شد. نسخه پلی استیشن 4 بعداً در 15 آوریل 2014 در آمریکای شمالی و 16 آوریل 2014 در اروپا منتشر شد.

دانلود بازی Pure Chess Grandmaster Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Pure Chess برای Wii U در اوت 2013 Nintendo Direct برای منطقه PAL معرفی شد. ناشر بازی Ripstone بعداً این بازی را برای Nintendo 3DS نیز تایید کرد. برای آخرین به روز رسانی که بالاترین کیفیت را نیز دارد، در 9 سپتامبر 2016، Pure Chess: Grandmaster Edition برای Xbox One و PC با استفاده از سرویس کاربری Steam در دسترس قرار گرفت. کرک معتبر SKIDROW موجود از این بازی جذاب در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما مشتاقان به انجام و تجربه ی آن می توانید آن را از طریق لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن دانلود و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی