پس از تمام شدن دوره آموزش مبارزه لیام و سوفیا، شما میتوانید یکی از این دو شخصیت را انتخاب کرده و برای جلوگیری از حمله
پس از تمام شدن دوره آموزش مبارزه لیام و سوفیا، شما میتوانید یکی از این دو شخصیت را انتخاب کرده و برای جلوگیری از حمله ژنرال اسکام اسناوت و ارتش

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 برای PC | گیمباتو

در بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 نقش موش جوانی را بازی خواهید کرد که قصد دارد از جنگل بزرگی که در آن زندگی می کنند در برابر انسان ها محافظت کند. هرچه سریع تر چراغ های اضطراری را روشن نمایید و به جنگل های کناری خبر دهید تا درخواست کمکتان را متوجه شوند و با قدرت بیشتری در مقابل ژنرال اسکام اسناوت قرار گیرید. 

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 برای PC | گیمباتو

بازی ماجراجوبی کامپیوتری The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 بازگو کننده زندگی دو موش جوان به اسم لیام و سوفیا می باشد. این دو موش جوان به دوره های آموزشی مبارزه دعوت شده اند و حال که این دوره سخت را تمام کرده اند، روز دریافت نامزد بهترین عملکرد فرا می رسد و از تمام شرکت کننده های این دوره، تنها لیام و سوفیا جایزه را دریافت کردند و به عنوان نگهبان های جدید جنگل انتخاب شده اند. در ابتدای بازی شما میتوانید یکی از این دو شخصیت را انتخاب کرده و به ادامه بازی بپردازید. در بازی پازل های گوناگونی جهت جلوگیری از نابودی محل زندگیتان طراحی شده است که وظیفه دارید آنها را حل کنید و جلوی حمله ژنرال اسکام اسناوت را بگیرید.

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 برای PC | گیمباتو

بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 1 یک بازی مخفی کاری کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Soma Games ساخته و در سال 2018 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کرده و در کنار لیام و سوفیا معماهای مختلف را حل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی