وظیفه مهمی به روی دوشتان است. وقتی با سوفیا در زیر فانوس دریایی لیلیگرو ملاقات می کنید که نقشه ای برای نابودی ژنرال اسکام اسناوت
وظیفه مهمی به روی دوشتان است. وقتی با سوفیا در زیر فانوس دریایی لیلیگرو ملاقات می کنید که نقشه ای برای نابودی ژنرال اسکام اسناوت بکشید، صدای بلندی از کشتی

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall برای PC | گیمباتو

در بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 2 شما میتوانید یکی از بهترین قسمت های سری بازی The Lost Legends of Redwall را تجربه کنید. یک بازی اکشن و ماجراجویی با خط داستانی بسیار جالب و سرگرم کننده. همچنان با لیام و سوفیا همراه شوید و به جنگ مقابل ژنرال پلید اسکام اسناوت بپردازید تا زمانی که نابودش کنید.

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall برای PC | گیمباتو

بازی ماجراجویی کامپیوتری The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 2 با طراحی واقع گرایانه و سبک بازی اکشن به همراه چاشنی معما و پازل، میتواند تجربه ای متفاوت و خارق العاده برای شما بوجود آورد. در این بازی پس از اینکه دوره آموزش مبارزه خود را تمام کردید و جایزه نگهبان برتر را گرفتید به سراغ ژنرال خبیث داستان می روید. در زیر فانوس دریایی لیلیگرو با سوفیا ملاقات می کنید تا برای نابودی ژنرال نقشه اید بکشید که ناگهان صدای ترسناک و بلندی را از سمت کشتی آن می شنوید. او نگهبان قبلی را با سمی کشنده مسموم کرده است. حال وظیفه شما این است که به سمت Winsome Wraith رفته و در قایق مرموزی به دنبال پادزهر بگردید.

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall برای PC | گیمباتو

بازی The Lost Legends of Redwall™: The Scout Act 2 یک بازی شبیه سازی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Soma Games ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کرده و در این مسیر دشوار به لیام و سوفیا کمک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی