چهار شکارچی گنبد جدید به قمر پاندورا، الپیس می‌رسند تا به مردی به نام جک کمک کنند تا طاق و سردابه ی قدرتمند دیگری را
چهار شکارچی گنبد جدید به قمر پاندورا، الپیس می‌رسند تا به مردی به نام جک کمک کنند تا طاق و سردابه ی قدرتمند دیگری را باز کند. رویدادهای منتهی به

دانلود بازی Borderlands: The Pre-Sequel برای کامپیوتر | گیمباتو

با Borderlands: The Pre-Sequel خود را به دنیای Borderlands تزریق کنید و با تیراندازی و غارت در یک ماجراجویی جدید که شما را به ماه پاندورا در Borderlands: The Pre-Sequel می رساند، گام بردارید. داستان شخصیت شرور Borderlands 2 جک خوش تیپ یا Handsome Jack، و به قدرت رسیدن او را کشف کنید. بازی Pre-Sequel که بین Borderlands اصلی و Borderlands 2 اتفاق می‌افتد، یک گیم‌پلی کاملاً جدید را به شما ارائه می‌دهد که ترکیبی از ژانرهای مکانیک تیراندازی و RPG است که بازیکنان عاشق آن شده‌اند.

دانلود بازی Borderlands: The Pre-Sequel برای کامپیوتر | گیمباتو

با هر پرش در فضاهایی با جاذبه کم در هوا شناور شوید و با استفاده از سلاح های یخی و لیزری جدید، دشمنان را از بالا به زیر بکشید. وسایل نقلیه جدید را سوار شوید و مناظری از ماه را کاوش کنید که امکان سطوح بیشتری از ضرب وشتم مخرب را فراهم می کند. آشوب را به ماه بیاورید ! گرانش کم ماه را با هر پرش و پا زدن احساس کنید. با سلاح های جدید مجهز به قابلیت های یخ و لیزر باعث ضرب وجرح بیشتری شوید! دشمنان جدید یک پیچ و تاب مبتنی بر فضا ارائه می دهند! برای اولین بار به عنوان یک نمونه اولیه Claptrap آماده جنگ بازی کنید!

دانلود بازی Borderlands: The Pre-Sequel برای کامپیوتر | گیمباتو

Borderlands: The Pre-Sequel یک بازی اکشن و نقش آفرینی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط 2K استرالیا و با کمک Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games منتشر شده است. این سومین بازی از سری Borderlands است و بعد از Borderlands در سال 2009 و قبل از Borderlands 2 در سال 2012 روایت می شود. در 14 اکتبر 2014 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. خط داستانی The Pre-Sequel روی جک، کارمند شرکت Hyperion متمرکز است. پس از اینکه ایستگاه فضایی هلیوس شرکت توسط یک واحد نظامی به نام لژیون گمشده تسخیر می شود، او گروهی متشکل از چهار Vault Hunter را – که همگی شخصیت ها و باس های غیرقابل بازی در بازی های قبلی Borderlands بودند – در یک لشکرکشی برای به دست آوردن مجدد کنترل هلیوس، شکست لژیون گمشده و پیدا کردن گنبد (گنج) پنهانی که بر روی ماه پاندورا یا همان الپیس وجود دارد، رهبری می کند. اگر به این بازی علاقه مندید، می توانید نسخه ی ریمستر شده ی آن را با استفاده از لینک های زیر به صورت فوق فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود، نصب و اجرا نمائید.

دانلود بازی Borderlands: The Pre-Sequel برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی