کوهاته دنیای اولین پروژه انفرادی از برایان کلارک با نام The Subject را مورد بازنگری قرار می دهد. آوردن یک تجربه جدید به تاسیسات اسرارآمیز
کوهاته دنیای اولین پروژه انفرادی از برایان کلارک با نام The Subject را مورد بازنگری قرار می دهد. آوردن یک تجربه جدید به تاسیسات اسرارآمیز با یک مکان جدید، آزمایش

دانلود بازی Kohate برای پی سی | گیمباتو

در Kohate و یا به فارسی کوهاته شما دستگیر شده اید و در حراجی فروخته شده ایدو حالا به یک مرکز آزمایش مخفی در فضای عمیق منتقل شده اید. در حالی که از کارهای زشت در کمین مجموعه خودداری می کنید وظایف مورد نیاز برای پیشبرد بازی را انجام دهید. در زمانی که نیروهای پلیس تجاری بر کهکشان نظارت می کنند، پول نیروی محرکه دستگیری ها است. زندانیان بیشتر به معنای بودجه بیشتر است. با افزایش طمع اجرای قانون تجاری شده، قوانین سخت‌تر و سخت‌تر می‌شد و باعث می‌شد که افراد عادی به خاطر کوچک‌ترین تخلفات دستگیر شوند.

دانلود بازی Kohate برای PC | گیمباتو

نرخ بالای دستگیری منجر به پول بیشتر شد اما به سرعت باعث شلوغی زندان شد و سیستم مزایده عدالت را به وجود آورد. اکنون زندانیان به سادگی دستگیر می شوند و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شوند. مهم نیست که ما برای چه کاری استفاده می‌شویم، فقط این که برای یک زندانی دیگر فضایی وجود دارد که یک دلار دیگر به دست بیاورد. شما توسط BioMass Labs برای آزمایش در مرکز راه دور به نام Kohate خریداری و اسیر شده اید. هیچ کس نمی داند آنجا چه می کنند و چه خبر است، اما میدانیم هیچ کس هرگز از آنجا برنگشته است.

دانلود بازی Kohate برای کامپیوتر | گیمباتو

Kohate یک بازی کامپیوتری ترسناک به سبک ماجراجویی و مخفی کاری توسعه یافته و منتشر شده توسط DarkStone Digital می باشد. در این بازی شما مجبور هستید در آزمایش عجیب BioMass Labs شرکت کنید، شما در اصل سوژه بعدی هستید که وارد مجموعه کوهاته می شوید. مجتمع را کاوش کنید تا اشیایی را که برای باز کردن قفل مناطق جدید و پیشرفت نیاز دارید، تکمیل الزامات آزمایش خود، و اجتناب از زشتی که در سالن ها رها شده است را به هر قیمتی پیدا کنید! کوهاته به دنیای اولین پروژه انفرادی از برایان کلارک: یعنی بازی سوژه بازنگری می کند. نسخه ی فوق فشرده سازی شده ی موجود از این بازی هم اینک از طریق لینک مستقیم زیر در دسترس شما کاربران وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود، نصب و سپس اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی