logo.gamebato
“رو” به همراه دخترش سفری را آغاز می کند که در آن بتواند با کاوش اسرار هندسه مقدس به او آموزش های لازم را بدهد
امتیاز:
3.9/5
“رو” به همراه دخترش سفری را آغاز می کند که در آن بتواند با کاوش اسرار هندسه مقدس به او آموزش های لازم را بدهد و او را برای مستقل

دانلود بازی Monument Valley 2: Panoramic برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Monument Valley 2: Panoramic Edition ” رو ” به همراه دخترش برای ساختن بنا های هندسی و سورئال به سفری خارق العاده میروند. رو قصد دارد در این سفر زیبا به دخترش ساختن بنا های هندسی را یاد بدهد. با کمک گرفتن از هندسه های مقدس راه را پیدا کنید و از این سفر منحصر به فرد و شگفت انگیز لذت ببرید. 

دانلود بازی Monument Valley 2: Panoramic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Monument Valley 2: Panoramic Edition یک بازی ماجراجویی کامپیوتری است که شما در نقش مادری به اسم رو بازی خواهید کرد و در این بازی باید با دخترتان به سفری طولانی و هیجانی بروید. در این سفر قرار است به دخترتان آموزش هایی بدهید که در زندگیش بسیار تاثیر خواهند داشت و در آینده کمکش خواهند کرد. با همکاری یکدیگر در این محیط پر پیچ و خم و سورئالی، مسیر را برای خود باز کنید و به مرحله بعد بروید. از اسرار های هندسه مقدس سر در بیاورید و به کمک آنها به دخترتان آموزش های لازم را بدهید. از او بخواهید که در صورت امکان مسیر عبور را برایتان باز کند و با همکاری های لازم از پس این سازه های غول پیکر و عجیب بر بیایید. به روح هایی که در مسیر میبینید توجه کنید زیرا قرار است که راه را برای شما آسان تر بکنند.

دانلود بازی Monument Valley 2: Panoramic برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی فانتزی کامپیوتری Monument Valley 2: Panoramic Edition توسط تیم بازی سازی ustwo games ساخته و در سال 2022 به بازا عرضه شده است. پیش از شروع این بازی پیشنهاد می شود که سری قبلی آن را تمام کرده و سپس این سری را شروع کنید. همین حالا میتوانید این بازی سرگرم کننده را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی